عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1396/4/8 15:21
نویسنده : mahsa
215 بازدید
اشتراک گذاری
شعر ها آهنگ ها و هر چي كه به فكر من خطور ميكنه و ميخونم يهو ميبينم تو زودتر از من شروع ميكني به زمزمه كردنشون ماشالله حفظياتت بيسته ها مثل خودت عسل


شب به محض اينكه شام خوردي ميگي مهسا يرلري گتيراخ يوخوم گلير!اما وقتي تو رختخوابتي همش دنبال بازي و شوخي هستي
الحمدلله كه تو ماه رمضان هم زياد اذيت نكردي و پسر خوبي بودي بسر بسر


اينم آقا رادوين حين رانندگي


عاشق ماشين و ماشين سواري عاشق آب تني عاشق بيرو ن رفتن عاشق خوابيدن عاشق باباش و البته عاشق من
پسندها (2)

نظرات (1)

ساعت نیک
8 تیر 96 15:56
من همیشه کنجکاوم چیزهایی که مناسب فرزندم هست تهیه کنم. شما هم همینطور هستید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد