عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1396/7/19 16:41
نویسنده : mahsa
154 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم عسلم اميدوارم كه همينطور كه تو اين روزها من حس خوبي به شما دارم و فكر ميكنم روز به روز به هم بيشتر نزديكتر ميشيم و صميميتمون هر روز افزون تر ميشه تو هم درست مثل جمله ها و كلماتي كه هر روز بارها تكرارشون ميكني از من يه تصوير خوبي در ذهنت ثبت بشه هر روز صدها بار ميگي كه مهسا مامان عشقيمسن مامان جيگريمسن يادمه يه بار گفتم خدا يا شكرت كه يه فرشته ي مهربون بهم دادي از اون روز به بعد روزي نيست كه تو اين جمله رو به خود من نگي در هر صورت بعضي وقتا هم ميشه كه منو حسابي فلفلي ميكني اونجاست كه ميگم نه دوستت ندارم پيس پسر اولدون بعد تو ميگي بيدا سوي دا مني ببخش ديگه تا رضايتم نگيري دس ور دار نيستي

چند روز پيش وقتي ميخواستم ببرمت دستشويي خودت رو عقب كشيدي دستت كه تو دست من بود يهو درد گرفت تا اينكه تا دو روز نميتونستي تكونش بدي و ميگفتي كه درد داره خدا رو شكر كه چيز مهمي نبود و با گذشت زمان حل شد هر چند كه من حسابي ترسيده بودم كه خدايي نكرده دستت در نرفته باشه خلاصه از اينجور رو مخ بودنا هميشه با بچه هاي كوچيك هست ديگه فقط حوصله و صبر ميخواد كه اونم خدا به آدم ميده به هر حال

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد