عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1396/9/22 17:14
نویسنده : mahsa
180 بازدید
اشتراک گذاری

واي خداي من ديروز يه پدري از ما تو در آوردي تو يه ساعت 10 سال پير شدم من 

بردمت واسه سنجش بينايي دكتره اومد تو چشمت قطره انداخت نميدونم از چي ترسيدي كه به زور فقط ميخواستي از اتاقش بيرون بري واقعن كه روز خيلي سختي داشتيم آخر سرم نذاشتي با دستگاه چشات رو معاينه كنه مجبور شديم دست از پا درازتر برگرديم خونه

چه گريه ها هم كه اونجا نكردي من كه آخر شب اونقدر اعصابم به هم ريخته بود كه داشتم از حال ميرفتم 

در هر صورت خدا به خير بگذرونه ديگه هر روز بهتر از ديروز

خدا ميدونه چطور تو ميخواي بري مدرسه

خدايا خودت كمكم كن

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد