عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1396/10/10 20:09
نویسنده : mahsa
177 بازدید
اشتراک گذاری

دوران شير خواريت بخصوص شبهايي كه گاهن هر 5 دقيقه گريه ميكردي و من يا بايد تو بغلم بهت شير ميدادم يا در حالت كج و معوج يكي از سختترين تجربه ها براي مني كه نميتونستم از خواب بلند شم و خواب نسبتا سنگيني داشتم به نظرم ميرسيد الان خيلي اون تجربه ها رو دوست دارم خاطره هايي كه تو عمرم باي يك بار مي ارزيد كه طعمشون رو بچشم و اگه الان دوباره بگن بدنيا بيا و تجربه هاي قبلي كه دوس داري داشته باشي كدومن مطمئنا يكيش اين مورد خواهد بود و بابت اين از تو آقا كوچولوم تشكر ميكنم خيلي دوستت دارم و حسابي بهت وابسته شدم و تو هم به من البته .خدا هر دو تا يا بهتره بگم هر سه تا   مون تو و من و بابا رو برا هم نگه داره انشاللهتشویقخواب

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرا
10 دی 96 23:02
❤❤❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد