عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1397/1/26 12:21
نویسنده : mahsa
175 بازدید
اشتراک گذاری

                                    

سلام آقا رادوين عسل

آقا رادوين در حال ام ام سواري

پسر خشن من كه دوست داره همه چي طبق سليقه خودش پيش بره و در غير اين صورت احوالاتش ديگه غير قابل تحمل ميشه و خودش هم ميگه كه اعصاب قاتما دا

ولي خوب چيكار ميشه كرد ديگه به قول سلدا ميمون دا بالاسين سوير

ماماني من فرشته كوچولو چيكار كنم كه فقط دلت دوچرخه سواري يا بازي كردن تو پارك ميخواد و.منم كه بيشتر وقتها كه تسليمم و گردنم از مو نازكتر

عاشق آب بازي تو حمومي و هر وقت هم ميبيني من دارم تو حموم چيزي ميشورم با كله مياي كه منم ميخوام و تا خودت رو از سر تا پا خيس نكني دست بر دار نيستي

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد