عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1397/2/6 10:26
نویسنده : mahsa
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر چشم سياه من

ديروز داشتم يه نگاهي عميق به چشات مينداختم با خودم فكر ميكردم كه واي خدا چقدر اين چشمها برام تازگي داره چقدر انگار نا آشناست برام واقعا يعني در حدود اين 4 سال چرا با وجود اين كه اينهمه به هم نزديكيم اين حس رو داشتم برام عجيب بود ولي بعدا فكر كردم كه واي اگه رادوين نبود واقعا من حالا چه حسي داشتم آيا خوشحالتر بودم يا غمگينتر ؟و به اين جواب قاطع يك ميليون درصدي رسيدم كه خيلي عاشقتم

هميشه خدا رو شاكرم كه در تمام انتخابهاي زندگيم بهترينها مال من بودند

نميدونم تو فصل بهار انگار تو هوا استامينوفن كدئين ريختن تو كه شبها اگثرا دير ميخوابي و با من نور رو ميبينيم و من صبح ها بعضي وقتها شده ساعت 11 نميتونم بيدارت كنم 

يعمي وقتي بيدارت ميكنم خودت رو هلاك ميكني كه به من كاري نداشته باش عاشق پتويي

وتازه گيها شبا كه ميخوايم بخوابيم تو تازه شروع ميكني به اين كه من گشنه مه و قاقا ميخوام حدوداي ساعت 1 شب

عاشق هندونه هستي و اونقدر ميخوري كه بعدا فقط دستت رو معده ته كه مامان خيلي درد ميكنه يعني يه اوضاعي داريم ها

ويادم رفته بود بگم كه تو به شكلات و تنقلات و تازگيها پفك به هيچ وجه رحم نميكني و تا تمومشون نكردي راحاتچيليخين اولماز

وقتي هم كه موز ميخوري ميگي يكي ديگه بازم يكي ديگه ولي همچنان در غذا خوردن اشكال داري به هر حال

       

                             

                                 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد