عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

گامي براي مستقل شدن

1397/2/11 13:11
نویسنده : mahsa
297 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

                                                             

خيلي دلم ميخواد كه زود زود تو رو راهي مهد بكنم ولي مقدماتي كه براي رفتن به مهد لازم هست رو هيچ كدومش فراهم نيست من متاسفانه طوري بارت آوردم كه يه قاشق رو نميتوني درست دستت بگيري يا مثلا دست و صورت شستن معمولي براي تو بدون كمك من منجر به اين ميشه كه از سر تا پا بايد لباسهات عوض بشه

خلاصه كلام اين كه راه خيلي سختي پيش رو داريم ميدونم كه تو ماشالله باهوشي ولي من وابسته به خودم بزرگت كردم و اين وابستگي بايد به تدريج با انجام دادن كارها توسط خودت و قبول مسئوليت ها كم بشه ايشالله

                                        

امروز صبح هم طبق معمول هر روز ساعت 11 بيدار شدي و شب هم سر جاي من خوابيدي كمرم درد ميكرد ازبس ايري بويري ياتميشديم الله سنه انصاف ورسين

بعد گفتم كه بايد صبحونه ت رو خودت بخوري و شروع كردي واسه اولين بار براي خودت لقمه گرفتن بربري و شكلات صبحانه رو جوري لقمه گرفتي كه واقعا تا به اين روز همچين صحنه ي عجيبي نديده بودم ولي خدا رو شكر خوب بود

آفرين به رادويني من جوانمرد كوچك

                                                      

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد