عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

سحري

1397/2/27 13:19
نویسنده : mahsa
191 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   

سلام سلام

ديشب موقع سحري ديدم يكي در اطاق رو باز كرد باورم نميشد كه تو باشي بله رادوين كوچولوي من طاقت دوري من رو حتي تو خوابم نداره با چشم بسته پا شدي ديدي من نيستم و  اومدي دست من رو گرفتي بردي سر جات بعد خوابيدي نميدونم اين سي روز يا بهتر بگه سحري ها چطور خواهد گذشت ان شالله كه خوب پيش بره

يكي از عادتهاي بدمون كه خودمون باعثش هستيم همين اينجوري خوابيدنه

من چند وقتيه يه سريالي كه خيلي دوس داشتم رو ميبينم و اين سريال از ساعت 11 شب تا 1 هست و اين يعني جلو تلويزيون خوابيدن كه تو هم سريال چي شدي و هي نور نور ميكني و تازه تركي استانبولي هم ياد گرفتي با ديدن اين سريال 

خيلي خوب هم نماز خوندن بلد شدي 

خدا به همه در اين ماه لطفو رحمتش رو شامل كنه ان شالله و واسه همه خوبي و سلامتي و شادي آرزو ميكنم

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 اردیبهشت 97 13:34
نماز روزه تون قبول.
مامان صدرامامان صدرا
27 اردیبهشت 97 14:36
التماس دعا🙏⚘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد