عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

دلنوشته

1397/2/30 2:39
نویسنده : mahsa
344 بازدید
اشتراک گذاری

                             

خدا رو شاكرم به خاطر همه چيزهاي خوبي كه در زنگيم دارم و هر آنچه از رحمتش به من عطا كرده حتي اگر من لايق اونها نبوده باشم

و به خصوص با مادر شدن خيلي چيزهايي كه شايد قبلنها برام در حد شعار بود رو خيلي خوب ياد گرفتم و سعي ميكنم كه در زندگيم تا حد امكان پيادشون بكنم

اين كه بايد در مقابل تو خيلي صبور تر باشم و ايثار اولين حرف از الفباي مادري كردن هست و شاد بودن براي شاد كردن فرشته اي مثل تو اينكه دل به جو حاكم كودكي تو سپردن و فارغ شدن از همه ي بزرگ بودن و همپا شدن با موجودي كه مهمون خونه ي  ما شده و گذر زمان بهم نشون داده كه خيلي زود ان شالله بزرگ ميشه و تا چشم رو چشم بزاريم ديگه دوران كودكي رو نخواهد داشت

تو براي من عزيزتر از جان شدي و عشق واقعي رو در آغوش تو درك كردم نميدونم چه حس غريبيه كه آدم فقط براي مادر خودش فقط يه حس متعالي رو ميخواد داشته باشه و از رتبه ي عشقش به اطرافيان هيچ كس جز مادر رتبه ي اول رو نداره و تو هم نخواهي داشت ولي همانطور كه من جاني از جان مادرم هستم تو هم وجود مني و من عاشقتر از همه به تو عسلم

دفتر خاطرات زندگي من با وجود همه عزيرانم بي تو هيچ ارزشي نداشت و تو با ارزشترين ثمره ي عمر مني و  قلبم هميشه براي تو ميتپه

وقتي خونه نيستي با خودم فكر ميكنم من اين همه سال و روز كه تنها تو خونه مينشستم چيكار ميكردم و واقعا اگه تو نبودي تا به حال افسرده اي مريضي چيزي شده بودم 

خدايا مرسي كه عشقم رو آفريدي

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
30 اردیبهشت 97 3:27
انشالله زیر سایه پدر و مادر قد بکشه.
مامان صدرامامان صدرا
30 اردیبهشت 97 9:10
چه متن زیبایی💟
مامانمامان
5 خرداد 97 9:43
شاد وسلامت باشیدددددددددددددددددددد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد