عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بازيگوشي

1397/4/2 13:15
نویسنده : mahsa
335 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

                                        

                                      

                               

            

چند روزيه كه مامان جون اسباب كشي داشت و حسابي سرمون شلوغ بود با خاله جون قالي ميشستيم و تو هم ميومدي و خودت رو از سر تا پا خيس ميكردي خونه جديد مبارك باشه ايشالله و به خوشي و سلامتي توش بشينن ان شالله

مامان جون كاري كرد كه اسباب كشي سختترين كار دنيا بنظرم ميرسه

مامان جون تو حموم بود و داشت يه چيزايي ميشست كه تو خودت رو انداختي با لباس تو حموم و نذاشتي كارش رو بكنه و فقط ميخواستي آب بازي كني آخر سرم از بس شير آب رو اين ور اون ور كردي كه مامان جون به اشتباه آب داغ ريخت رو سرت حيووني رادوين

يكم گريه كردي ولي مامان زود حواست رو پرت كرد و باهات آب بازي كرد دوباره و خيلي زود از يادت رفت

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 تیر 97 13:56
واقعا اسباب کشی کار سختیهکچل
مامان صدرامامان صدرا
2 تیر 97 14:20
خونه جدید مبارکه انشالله بسلامتی❤
خسته نباشین خانوما🌷🌷
mahsa
پاسخ
خيلي ممنونگل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
8 تیر 97 2:21
ماشالله بهش خیلی بانمکهمحبتمحبت
واقعا اسباب کشی خیلییییی وحشتناکه واسه من کابوووسهترسو
mahsa
پاسخ
من خودم يه بار اسباب كشي داشتم ولي به اين سختي كه مامانم اسباب كشي كرد نبود مامانا سخت ميگيرن همه چي رواسترس ميدن به آدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد