عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

سلفي

1397/4/13 9:57
نویسنده : mahsa
371 بازدید
اشتراک گذاری

رادوين عاشق چمنه و هر جا كه چمن ديد بايد حتما بشينه روش و اونا رو لمس كنه و اصرار ميكنه كه شما هم بايد بشينيد

ديروز كه نيما پسر عمه ش اومده بود خونمون هي ميگفت نيما منو ميندازي بالا آخه از وقتي كوچيك بود نيما كه بغلش ميكرد مينداختتش هوا رادوين هم الانم كه بزرگ شده و ماشالله سنگينتر باز دلش ميخواد نيما پرتش كنه هوا نيما بيچاره فكر كنم ديسك كمر گرفت ديروز خدا به دادش بگذره

اينم سلفي گرفتن رادوين

هوا هم كه گرم شده انواع آلرژي ها سراغ همه منجمله تو هم اومده و وقتي ميخوابي نصف شب بينيت ميگيره و نميتوني نفس بكشي و چقدر سخته كه خواب آلود ببرم و صورتت رو بشورم خلاصه ديگه به مشكل بر ميخوريم و همش تو خونه احساس دلتنگي داري و من هم دوس دارم تو فصل گرما تو خونه باشم واسه همين به محض اين كه بابا مياد خونه وادارش ميكني كه ببرتت بيرون

صبح ها هم كه از خواب پا ميشي همش عطسه ميكني

ديروز بهت ميگفتم كه برو نقاشي بكش بذارم تو وبلاگت ميگي مامان عكس پام(اون پات كه سوخته)رو بگير بذار وبلاگم به پماد هم كمد ميگي اونقدر ميخندم وقتي ميگي نه مامان من كمد نميخوام ديگه پام خوب شده

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
13 تیر 97 10:47
منم همین مشکل رو دارم. البته واسه من به خاطر کولره! ‌اگه خاموش باشه از گرما خفه می شیم و تا روشن بشه سریع عطسه ها شروع می شه و موقع خواب هم گرفتگی بینی.گل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
13 تیر 97 10:47
ای جااانممم چقدرم بامزه ست خدا حفظش کنه
مامانیمامانی
14 تیر 97 19:23
چه سلفی های بامزه ایخنده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد