عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1397/5/27 20:54
نویسنده : mahsa
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

بعد از مدتها من وقت پيدا كردم كه بيام وبلاگ پسر كوچولوم و سري بهش بزنم و اتفاقاتي كه تو اين مدت براي من افتاد و حتي دوست نداشتم كه رادوينم برنجه و معذب بشه و شايد نا آگاهانه و از روي احساس رنجوندمش وقتي ناراحتي من رو ميديد ولي خيلي وقتها هم با وجود اين كه من پيشش نبودم بهش خوش گذشت

و اين عكسايي كه با سلدا گرفتي وقتي سلدا داشته ميرفته تولد دوستش و تو با خاله جون تنها مونده بودي

خلاصه خدا رو شكر كه سالميم و همه ي دغدغه هامون حل شدن 

پسندها (6)

نظرات (5)

fatemhfatemh
27 مرداد 97 21:28
خدا حفظشون کنه
فروشگاه مدشو
28 مرداد 97 3:12
سلام دوست عزیز حراج کتانی و تی شرت به مدت محدود در فروشگاه مدشو www.modsho.com  
مامان آیسلمامان آیسل
28 مرداد 97 10:02
سلام خوبین؟؟نگرانتون شدم....امیدوارم همیشه خوش باشینمحبت
mahsa
پاسخ
سلام دوست خوبم خيلي ممنون ازتون اميدوارم كه شما هم هميشه خوش باشين
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 مرداد 97 19:12
انشاءالله همیشه به سلامتی و دلخوشی💝💗💗💞💞🌸🌹🌷🙏🙏💕💕❤❤❤❤💕💕
mahsa
پاسخ
خيلي ممنون عزيزم محبت
مامان سلدامامان سلدا
18 شهریور 97 13:21
حيووني رادوين غمناک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد