عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

كلاس نقاشي

1397/6/7 13:33
نویسنده : mahsa
913 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادوين پسر

چند جلسه اي ميشه كه دارم ميبرمت كلاس نقاشي راستش اولش ميخواستم كلاس رباتيك ثبت نامت كنم ولي بعدا پيش خودم فكر كردم شايد براي اولين بار يه تستي بكنم ببينم اصلا تو ميتوني تو كلاس بشيني يا اونجا هم مثل خونه يه جا بند نميشي ولي خوشبختانه از همون روز اول در اين مورد خيلي خوب بودي به جز در مورد نقاشي كردن كه كار خودت رو ميكني و به رنگ آميزي توجهي نشون نميدي و بايد من بالاي سرت باشم و بهت بگم كه اين كار رو بكن اين كار رو نكن در غير اين صورت دل به كار نميدي 

خلاصه اينكه تصميم گرفتم كه رباتيك رو بعد از 5 سالگي ثبت نام كنيم تا تو يه كم شايد از اين جو توجه به بچه هاي ديگه و عدم تمركز روي كار خودت در بياي  اميدوارم كه زود زود پسر ايده الي بشي و موقع مدرسه رفتن اين مشكلات رو نداشته باشي كه واقعا در اين صورت كارمون سخت ميشه

اين از كلاس نقاشي رادوين خان

و  اينم عكسايي هست كه با يونيفورم مدرسه سلدا انداختي وخيلي هم خوسمات افتادي

 

پسندها (10)

نظرات (7)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 شهریور 97 15:46
بچه های کوچیک تا با قوانین کلاس رفتن اشنا بشن یکم طول می کشه! ‌مطمئنا رادوین جان هم زود یاد می گیره.
mahsa
پاسخ
خيلي ممنونم به خاطر دلگرمي كه بهم دادينگل
مامان صدرامامان صدرا
8 شهریور 97 21:16
ای جونم چه بامزه 😂😂😂فکر کردم کس دیگه اس🙈😁
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 شهریور 97 6:10
دختر کی بودی شما😍😍💝💝
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 شهریور 97 6:13
بامزه منی تو
mahsa
پاسخ
خيلي ممنون دوست خوبم نظر لطفتونهمحبت
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
13 شهریور 97 14:54
محبتتشویق
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 شهریور 97 4:49
خداحفظت کنه رادوست گلی
مامان سلدامامان سلدا
18 شهریور 97 13:18
هميشه هم رادوين دوست داره از كلاس كه مياد بيرون بياد خونه ي سلدايي  
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد