عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

مسابقه نقاشي محرم

1397/6/25 12:20
نویسنده : mahsa
664 بازدید
اشتراک گذاری

رادوين خان كه يه دو ماهي ميشه ميره كلاس نقاشي در اين مدت نقاشي ش يكم بهتر شده ولي تو كلاس كه ميره حواسش همش پيش بچه هاست جلسه ي قبل خانوم معلم ميگفت كه رادوين تو كلاس مداد دستش نگرفت و همش دوست داره با بچه ها حرف بزنه و شيطوني كنه ولي در حالت كلي مهارتش بهتر شده و كم كم انظباط رو ياد ميگيره

ديروز مسابقه نقاشي براي محرم بود و همه ي مامانا داشتند بجاي بچه ها نقاشي ميكشيدند ولي من گفتم بذار هر چي خودش ميكشه بكشه و من دست نزنم درسته برنده نشديم ولي نقاشي خوبي كشيده بود

بعد مسابقه هم سلدا هم اومد

آخر سرم كه رادوين خواست كه طرح ببر رو صورتش بكشند و سلدا پروانه خواست

واقعا كه قيافه ت ترسناك شده بود رادويني

تا راه خونه هم صداي ببر در مياوردي

 

پسندها (10)

نظرات (8)

مامان صدرامامان صدرا
25 شهریور 97 12:28
ای جونم چه بامزه شده😁
راستی التماس دعا🌹
mahsa
پاسخ
خيلي ممنونم ايشالله همه دعاهاتون اجابت بشهمحبت
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
25 شهریور 97 13:10
😘😘😘😘😘😘
مامانمامان
25 شهریور 97 13:31
سلام.نقاشیت عالی بوده گل پسر
تو برنده ای برای ما
mahsa
پاسخ
خيلي ممنونگل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
25 شهریور 97 18:27
عزیزممم ❤😍😘😍❤😍😘
آجی هاناآجی هانا
25 شهریور 97 21:29
سلام مامان مهربون
چه کوچولوی نازی دارین انشاالله خدا حفظش بکنه و زیر سایتون زنده و سلامت باشه سالها
خوشحال میشیم اگر افتخار بدین از وبلاگ من و خواهرم هم بازدید کنید .
سلامت و پاینده باشید 😙
mahsa
پاسخ
خيلي ممنون از لطفتون
به روي چشمگل
مامان سلدامامان سلدا
27 شهریور 97 11:58
لايك هم براي رادوين هم براي سلدا
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 مهر 97 1:03
ماشالا به گل پسرمون
mahsa
پاسخ
خيلي ممنون گل
مامان نفیسهمامان نفیسه
1 مهر 97 12:06
تشویق
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد