عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1397/10/25 9:47
نویسنده : mahsa
297 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ! وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته

موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه

جان منی از این عزیزتر نمی شود

جان منی و خوش به حالت که مادرت

تو را مثل گوش ماهی هایی که خودش کنار دریا کشف کرده دوست دارد

برایت یک مشت بوسه میفرستم

باز هم هست

از این بوسه های عاشقانه برایت زیاد کنار گذاشته ام

وقتی در کنارم نیستی

گویی گمشده‌ای دارم که چون سرگردانان پیاپی در جستجویش هستم

گمشده‌ای عزیز و دوست داشتنی

دلخوشی همیشگی روزهای سختم

شادی بخش قلب خسته‌ام

تو بهترین هدیه خداوند به من هستی عزیزدلم

 رادوین جونم وقتی میخندی خنده ات از هر چیزی تو دنیا برام ارزشمند تره و وقتی گریه میکنی خیلی آشفته میشم و انگار که دنیا رو سرم خراب میشه از خدا فقط آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه دارم

                 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان آیسلمامان آیسل
26 دی 97 21:51
وتا فراسوهای احساس مادرانه دوستش داریمحبتعالییی
mahsa
پاسخ
گلگلگل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 بهمن 97 8:12
💐
مامانمامان
8 بهمن 97 10:05
سلامت باشید
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 اسفند 97 15:18
خداحفظش کنه گل پسری رو❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد