عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

ماه رمضان

1398/2/31 12:39
نویسنده : mahsa
559 بازدید
اشتراک گذاری

                    

                                  

                         

                        

                     

به نام خدای مهربان

سلام

نمیدونم چرا دیر به دیر مطلب میزارم برات پسر عزیزتر از جانم این همه اتفاقات میوفته اینقدر خاطرات و مشغله داریم ولی موقع نوشتن انگار هیچ کدومشون نبودند شاید به خاطر این باشه که من خیلی دوست دارم که در زمان حال زندگی بکنم و اصلا دوست ندارم که مثلا وقتی مهمونی میشه یا مثلا جایی میرم یا چیزی میخرم گوشی به دست باشم همش و از غذا بگیر تا لباس نو و این جور چیزا عکس بگیرم چیزی کی الان همه در واقع خودشون رو مشغولش کردند من مهمونی میرم همش رادوین رادوین میکنم که مبادا رادوین به چیزی دست بزنه خونه هم که هستیم همش تو یا نقاشی هلیکوپتر و موشک و ماشین و این جور چیزا میکشی یا داری بابک نگاه میکنی یا جم جونیوری و یا پشت کامپیوتر کلاس نقاشیت تموم شد و متاسفانه برای شروع ترم 5 تعداد بچه ها کم بود چون مامان نیکا نخواست ثبت نام کنه و فقط تو موندی و هلنا و اسرا و خانوم اسکندی گفتش که باید یه ترم صبر کنیم تا بچه های ترم قبل از شما بیان بالا  تا ظرفیت برای تشکیل کلاس جور بشه از طرفی باید بریم برای پیش دبستانی دنبال یه مهد خوب بگردیم چون این اطراف کلی پیش دبستانی داره و انتخاب بین یکیشون کار سختی به نظر میرسه شب های ماه رمضان دیر میخوابی و صبح ها هم از ساعت 11 زودتر نمیتونی بیدار شی منم که تا سحری بعضی وقتها نمیتونم بخوابم اصلا خلاصه برنامه هامون حسابی به هم ریخته من نگران اینم که تو چطوری موقع رفتن به پیش دبستانی قراره صبح زود بیدار شی خدا داند

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان آیسلمامان آیسل
31 اردیبهشت 98 15:26
سلام دوست عزیزم...اوروش نماز قبول....ماشالله رادوین خانین علاقه سی نقاشییه چوخدی...انشالله همیشه موفق اولسون
mahsa
پاسخ
سلام چوخ ممنون طاعات وعبادات قبول 💐

31 اردیبهشت 98 19:29
موفق باشیییی
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 98 15:56
ماه ضیافت خدا بر شما مبارک🌷🌷🌷
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 خرداد 98 23:31
سلام 😘انشاالله رادوین طلا همیشه موفق باشه.. طاعات وعبادتتون هم قبول التماس دعا🙏💙💙
mahsa
پاسخ
بینهایت از لطفتون ممنونم💐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد