عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

خداحافظ تابستان جانم

1398/6/29 19:20
نویسنده : mahsa
551 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

پسر عزیزم هر روز بزرگتر شدی و رفته رفته زمان مستقل شدن و به قول معروف وقت مرد شدن فرا رسیده رادوینی که تا به حال چندین ساعت از مادرش به طور متوالی دور نمونده وقتشه که بره پیش دبستانی خودش غذاشو بخوره خودش وسایلش رو جمع و جور کنه و چقدر بد عادت شدم خود من.عادت کردم تو هر کارت دخالت کنم و یه جورایی نذارم مسئولیت کارات رو خودت رو به دوشت بکشی همیشه خواستم تو راحت باشی ولی چه کنم که همش نگران بودم که اذیت نشی

یه سری از وسایل ها بودند که مهد بر عهده یوالدین گذاشت که خودشون بخرن و بهمون لیست دادند

و ما رفتیم و بعضی از اونها و چیزهای دیگه رو خریدیم چون این وسایل ها هم جزو اولین لوازمی هستند که برات خیلی هیجان انگیز بود عکسشون رو گرفتم و خواستم اینجا برات به یادگار بمونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دو روز پیش تو حموم زیاد موندی با آب سرد هم بازی کردی متاسفانه تب داشتی این دو روز و در اثر داروهایی که بهت دادم خیلی عصبی و پکری همش دوست داری ماشین گردی کنی و خونه نمونی

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 شهریور 98 19:41
مبارکت باشه پسرخوشگل😍😍
ان شاءالله همیشه موفق باشی وبهت خوش بگذره❤❤❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم🌻
محمد صادق
29 شهریور 98 20:26
سلام نمی دونم چرا تابستون تموم میشه دلم میگیره

29 شهریور 98 20:52
موفق باشی رادوین جان
وسایل هاتم همشون قشنگن
مبارکت باشه مرد بزرگ💕😊
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم  لطف دارین🌹
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 شهریور 98 23:49
موفق باشی انشالله
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون🌹
عمه فروغعمه فروغ
30 شهریور 98 11:46
مبارک باشه ان شالله بسلامتی
mahsa
پاسخ
ممنونم از لطفتون🌺

30 شهریور 98 12:13
ماشاءلله گل پسری
موفق باشی ان شاءلله 💙💙
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون💐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد