عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

روز تولد مامان جون

1398/7/21 10:46
نویسنده : mahsa
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

پسرم روزهای خیلی خوبی رو پشت سر میزاری کلاس آمادگی خیلی خوبه و خانم اکبرزاده عزیز معلم آمادگیتون خیلی مجرب و کارآزموده و مهربان هستند و خانم رستمی هم خیلی هوا تو داره همسایه مون صدرا تو کلاس خانم خدایی افتاده بود ولی اونجا بیشتر از 3 روز دوام نیاورده و گریه کرده که من میخوام برم کلاس رادوین و اومده کلاس شما ولی معلمتون با فاصله نشوندتتون که حواستون به شیطنت با هم نره صبح ها هم خاله سرویس میاد دنبالتون و تو به شوق سرویس خیلی خوب از خواب پا میشی و میری انشالله که امسال رو خیلی خوب بگذرونی

معلم زبان انگلیسیت خانم موتاب رو هم که دیگه نگو از بس مهربونه و بچه ها رو لوس میکنه که نگو من خودم که خیلی دوستش دارم😘

معلم نقاشیت هم که خانم اسکندری عزیز بود که انصافا خیلی برات زحمت کشید و ازشون چیزهای خیلی زیادی یاد گرفتی

پنجشنبه براتون جلسه اولیا و مربیان گذاشته بودند و من مجبور شدم چهارشنبه شب که تولد مامان جون بود تو رو اونجا بذارم تا شب اونجا بمونی چون من باید ساعت 10 جلسه میرفتم و نمیتونستم تو رو تو خونه تنها بذارم واسه همین ما اومدیم خونه و تو خونه ی مامان جون موندی برای اولین بار

روز سالمندان تو مهد کودک جشن داشتین و ما هم مامان جون رو دعوت کردین و براش کادو اون شالی که دوست داشت رو خریدیم و بهتون خیلی خوش گذاشت

 

پسندها (9)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 مهر 98 11:58
رادوین قشنگم ان شاءالله درتمام مراحل سال تحصیلی همینجوری موفق وشادباشی💖💖
وموفقیتت همراه همیشگیت🍀💙
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم❤️

21 مهر 98 21:31
سلام خدمت نویسنده عزیز وب زیبا!لطفا باید تو وبم همه ی دنبال کنندگانم رو دنبال کنید ممنون که توجه کردید نذره
عمه فروغعمه فروغ
22 مهر 98 9:33
موفق باشی رادوین جان😊
سایه مامان گلتون هم مستدام 🌹تولدشون مبارک
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 مهر 98 17:26
خدا حفظش کنه
من وبلاگ شما رو دنبال کردم، اگر دوست داشتید دنبالم کنید
mahsa
پاسخ
به روی چشم عزیزم خیلی هم خوشحال میشم🌷
مامان آیسلمامان آیسل
22 مهر 98 17:43
عزیزم...همیشه شاد و موفق باشی....رادوین جان تو همه عکساش  لبخند همیشگی رو داره اصلن با همین لبخند مخصوص دنیا اومده...ماشالله❤️
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون 🌷
مامانیمامانی
24 مهر 98 17:32
تولدشون مبارک 😊
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💐
مامان سلدامامان سلدا
29 مهر 98 19:19
مامان جون مهربونم تولدت مبارک❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد