عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

روز کودک

1398/7/24 10:18
نویسنده : mahsa
360 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین پسرم

همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم،

دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم

در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم

تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها

کودک من…..

روز به روز بزرگتر میشوی و من عاشق تر

پسرک من….

ممنونم که به دنیای من آمدی و زندگی را برایم زیباتر از همیشه کردی

دوستت دارم….بیشتر از دیروز….کمتر از فردا…

سلام پسرم

این بار برای تو می نویسم

تو عزیز دلم که همیشه بدون اینکه بدانی با وجودت سختیها را برایم آسان نمودی و مرهم دردهایم بودی

و بازهم با دیدنت معجزه ای رخ داد

وقتی کنارم هستی تمام دردهایم را فراموش می کنم

وقتی شادمانه می خندی و به یکدیگر عشق می ورزیم دنیا از آن من است

حال که تو را دارم دیگر از خدای خود چه می خواهم

دلبندم همیشه بخاطر وجود نازنینت خدا را شاکرم

امسال که رادوین بالام به آمادگی میره روز کودک رو تو اونجا براشون جشن گرفتند و از قرار خیلی بهشون خوش گذشته بود و اون روز فقط بازی کرده بودند

از مهد کودک یه وایت برد بهشون کادو داده بودند ولی چون رادوین خودش وایت برد داشت من یه کادوی دیگه میخوام و ما هم براش اون چیزایی که خودش دوست داشت و من باهاش مخالف بودم رو خریدیم یه تفنگ آبپاش و یه کامیون پلاستیکی که رادوین تا بحال فکر کنم شیش هفت تا از اینا رو خراب کرده و انداختیم آشغال باز دست بر دار نیست

 

 

رادوین با این برج هیجان خیلی چیزهای خوبی درست میکنه و با اصرار هم میگه مامان من خودم درست کردم ها هیشکی کمکم نکرده و من میخندم و میگم مگه غیر از من و تو کسی دیگه هم هست که به تو کمک کنه

 

پسندها (13)

نظرات (7)

مامان آیسلمامان آیسل
24 مهر 98 11:39
همیشه  شاد و خوشبخت باشین دوست عزیزم
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم ❤️❤️❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 مهر 98 13:49
روزت مبارک آقا رادوین
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم❤️
مامانیمامانی
24 مهر 98 17:29
روزت مبارک عزیزم😍
mahsa
پاسخ
❤️❤️❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 مهر 98 18:12
روزت مبارک باشه رادوین جونم🌼💙🌼💙🌼
کادوهات هم مبارک باشن خیلی قشنگن😍😘😘🌸🌸💎
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم💐
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 مهر 98 13:36
افرین پسر خوب
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون❤️
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
27 مهر 98 21:05
روزت مبارک آقا رادوین همیشه شاد و خوشبخت باشی عزیزم
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم❤️❤️❤️
مامان سلدامامان سلدا
29 مهر 98 19:18
پسر خاله خوشگلم روزت مبارک❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد