عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

پاییز هزار رنگ

1398/7/30 11:52
نویسنده : mahsa
594 بازدید
اشتراک گذاری

فصل هزاررنگ آمده تا بگوید برگهای عاشق برای لمس  زمین چقدر دلتنگ شده اند  و چه شاعرانه برای آرامش به سکوتشان پناه میبریم ،  طبیعت و پاییز همچون لیلی و مجنون هستند ، طبیعتی که در زمستان رخ در نقاب برف میکشد در فصل هزار رنگ زیباییهایش را تمام و کمال به ما نشان می دهد.

                             

                                     

                              

      

من خودم با این که متولد فروردین و بچه ی بهارم  و رادوین جونم متولد شهریور و پسر تابستانه ولی عاشق پاییزم و حال و هواش

پاییز حدیث کوچ برگی سرخ است

خندیدن گل زیر تگرگی سرخ است

بر لاله چرا کفن بپوشم، وقتی

زیبایی زندگی به مرگی سرخ است

                                                  

پاییز کوچک من

دنیای سازش همه ی رنگ‌هاست

با یک دیگر

تا من نگاه شیفته‌ام را

در خوش‌ترین زمینه به گردش برم

و از درخت‌هاي‌ باغ بپرسم

خواب کدام رنگ

یا بی‌رنگی را می بینند

در طیف عارفانه پاییز؟

امروز داره بارون میباره آسمون ابریه و هوا گرفته ست سردمه

رادوین جونم دیروز از برگهای پاییزی قرار بود جمع کنه ببره مهد اونجا کاردستی درست کنند امیدوارم که بهت حسابی خوش بگذره ماه های فصل پاییز رو خوب یاد گرفتی و اسم ایام هفته و فصلها رو هم مثل بلبل حفظ شدی جوجوی خوشگل من خیلی مشق نوشتن دوست داره و مشقهاشو خیلی رنگی منگی مینویسه و میگه بخدا همشو من نوشتم ها

واسه برچسب هایی هم که از خانم معلمشون میگیره حسابی کیف میکنه خانم اکبرزاده بهمون گفتند که براشون برچسب صد آفرین و یه دفتر 40 برگ بگیریم تا هر وقت به چیزی که ازشون میپرسه جواب دادند براشون تو اون دفتر برچسب بزنند و زیر برچسب هم علت برچسب زدن رو بنویسن خیلی خوب شده رادوین سوره ی حمد رو خونده بود و برچسب گرفته بود و خانم معلم یه برچسب هم به یقه ش زده بود رادوین خیلی هیجان داشت که فقط من بلد بودم سوره ی حمد رو

خدا رو شکر که کارا خیلی خوب به پیش میره

 

دیروز هم موهای رادوین رو کوتاه کردم و اینم عکس سلفی از خودش

                                            

 

پسندها (12)

نظرات (6)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
30 مهر 98 11:56
پاییز شاه فصلها و فصل سازش رنگهاست 
پاییزتان رنگارنگ باد ..
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون انشالله که اوقات شما هم بخیر و شادی باشه دوست عزیزم🌷
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مهر 98 13:08
خدا حفظش کنه
mahsa
پاسخ
مرسی عزیزم خدا شما رو هم برای پدر و مادر گلت حفظ کنه❤️
مامان آیسلمامان آیسل
30 مهر 98 17:42
پاییز است و حس شاعرانه ای که گل می کند...بلی بویونون یاغیشینن سکوتی گوزلیدی❤️
mahsa
پاسخ
❤️❤️❤️
عمه فروغعمه فروغ
30 مهر 98 20:33
پاییزتون قشنگ😊
موفق باشه گل پسر
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم🌷
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 آبان 98 1:50
ماشاءالله رادوین جانم💙🌸💙🌸💙
mahsa
پاسخ
❤️💛💚💙💜💞
مامان سلدامامان سلدا
26 آبان 98 10:17
خدایا شکر انشالله همیشه شاد باشی رادوین جانم❣️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد