عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

شیطنت به سبک رادوین خان

1398/8/6 9:05
نویسنده : mahsa
298 بازدید
اشتراک گذاری

                          

                            

سلام به همگی امیدوارم که دلتون در این روزهای زیبای پاییزی سرشار از عشق و شادی باشه

                           

این روزها هوا سرد شده و حال و هوای پاییز تمام قد خودش رو به تصویر کشونده روح زندگی در پاییز نمایانتر میشه و دلبری میکنه

                         

                      

رادوین عزیزم صبح ها که ساعت ده دقیقه مونده به 8 بیدارش میکنم و بهش صبحانه میدم تا بتونم حاضرش کنم واسه رفتن بعضی وقتها میلی به خوردن صبحانه نشون نمیده ولی با این وجود مگه مهسا ولش میکنه

به عشق خاله سرویس از رختخواب گرم و نرم به زور با چشمهای بسته بیرون میاد

ولی بازم آفرین به تو رادوین گلم چون واقعا قبلنا از ساعت 10 زودتر بیدار نمیشدی

 

و اینم از جایزه ای که بهت دادند شنبه اومدم مهد تا شهریه رو بدم دیدم مبصرت کردند و خدا رو شکر همه از جمله خانم معلمتون هم ازت راضی بود

وقتی میخوام ازت عکس بگیرم انواع و اقسام مسخره بازی شکلک در آوردن دلغک بازی دیگه هر چی بگم بازم کمه رو در میاری و نمیذاری یه عکس درست حسابی ازت بگیرم

 

خدای من این عکس رو هم که دیگه نگو پفک خوردی زبونت نارنجی هست و تا لوزالمعده ت هم مشخصه

در ضمن باید بگم که موهاتو کوتاه میکردم بهت گفتم رادوینی شرط میبندم که اگه بابات ببینه میگه موهای منو هم کوتاه کن منم اونوقت کچلش میکنم اما تو گفتی نه بابا اینجوری نمیگه ولی درست وقتی که بابا موهای تو رو دید زودی گفت مهسا موهای من رو هم کوتاه کن ما هم زدیم زیر خنده(بابا مگه من آرایشگرم)

منم حسابی از شرمندگیش در اومدم و خیلی خوشگل کچلش کردم

 

 

 

 

اینم از عشقهای من در یک قاب

                

                   

 

پسندها (11)

نظرات (6)


6 آبان 98 9:27
همیشه به شادی وگردش رادوین جان❤⚘❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم❤️
عمه فروغعمه فروغ
6 آبان 98 9:28
موفق باشی گل پسر😊
چه جای قشنگی،  همیشه به خوشی
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم❤️
مامان آیسلمامان آیسل
6 آبان 98 10:20
شاهگلی خوشش گذشت رادوین جان؟؟؟
mahsa
پاسخ
ولله از بس هر وقت حوصله رادوین سر میره باباش میبردتش شاه گلی که باید بگم یه جورایی پاتوقمون شده💐
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 آبان 98 15:15
خدا حفظش کنه خاله جون
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم❤️
نازینازی
15 آبان 98 9:48
ای جونمم😍
عزیزم دنبالتون کردم ممنون میشم دنبالم کنین🙏🙏
mahsa
پاسخ
خوشحال میشم به روی چشم🌷
مامان سلدامامان سلدا
26 آبان 98 10:14
رادوین بالا انشالله همیشه بیلوه خوش گشسین حرص یمه پسر خاله❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد