عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

روز مادر98

1398/11/27 17:44
نویسنده : mahsa
389 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز مادر بود و من و رادوینی بعد این که رادوین از مهد اومد رفتیم خونه ی مامان جون قبل از ما سلدا و آسی رفته بودند و وقتی با تقی حرف زدیم گفت که میاد دنبالمون ما هم عجله ای حاضر شدیم و با این که کلی ترافیک بود ولی خیلی خوش گذشت و بعد اینکه رسیدیم هی داشتیم با هم همفکری میکردیم که چه کادویی بخریم و به جایی نمیرسیدیم منم گیر داده بودم به تقی که یه گونی هویچ بذار من بخرم هم واسه رنده کردن و هم واسه آب هویچ چون بابا جون میخواست ولی کو گوش شنوا بعد از ظهر قرار شد با آسی بریم بیرون و تا قبل از اومدن مامان جون کادو بگیریم بیرون بودیم و به هر چی نگاه میکردیم یا من میگفتم نه یا آسی میگفت نه خلاصه داشتیم مغازه وسایل برنزی رو نگاه میکردیم و تصمیم بر این شد که یه چیز دکوری بگیریم یهد دیدیم تقی پشت سرمونه با ماشین من و آسی خیلی خوشحال شدیم سریع بهش گفتیم که یالله بیا هم دنگ تو بزار هم اینکه نظر بده ببینیم چی بخریم تقی هم گفت بیاین بریم بگم ما رو برد تو یه مغازه و اونجا یه اسب برزنزی که مامان جون پسند بود رو انتخاب کردیم بعد از مغازه اومدیم بیرون و یه میز گردی تشکیل دادیم و بعد از کلی مشورت و خنده و شوخی من و آسی رفتیم و همومنو خریدیم مامان جون که از قبل میدونست که ما اومدیم خونشون وقتی میاد خونه در رو که باز میکنه میبینه که هیچ کس نیست طفلی فکر میکنه ما قایم شدیم میره همه جا رو میگرده که اینها حتما همگی با هم میان بیرون و جیغ و هورای همیشگی که میبینه واقعا انگار کسی نیست بیرون که بودیم زنگ زد به تقی و اونم گفت که همه با همیم و داریم میایم خونه خلاصه اینکه کادوش رو خیلی پسندید و شوخی شوخی میگفت که ان شالله سال دیگه بهتر از اینو بیارین چون سال قبل هم من و آسی جا دستمالس رو میزی برنزی خریدیم امسالم قسمت همون اسبه بود که مامانی حسابی دوستش داشت

خدا رو شکر هر چی بگم بازم کمه دیروز خیلی خیلی خوش گذشت خدایا مرسی💓

 

پسندها (7)

نظرات (6)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
27 بهمن 98 18:38
آخی انشاالله همیشه شاد باشین
روزتون مبارک
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون زهرا جان💚
مامان آیسلمامان آیسل
27 بهمن 98 23:01
همیشه شاد باشین دوست عزیزم
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم💜
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 بهمن 98 18:17
رروزتون هزاران هزار بار مبااااااارک🎆🎇🎇💮♥
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم 💗
مامانمامان
28 بهمن 98 20:50
همیشه به خوشحالی عزیزم
همیشه به شوخی و شادی انشاالله😍😍
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 اسفند 98 23:28
خاله جووون روزتون مبارک باشه💗💗♥️
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💕
عمه فروغعمه فروغ
9 اسفند 98 11:10
سایشون مستدام 
شاد باشین دوست گلم🌹
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون از لطفتون انشالله همیشه برای همه شادی و خوشی باشه💙
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد