عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

خداحافظ 98 جان

1398/12/29 10:01
نویسنده : mahsa
313 بازدید
اشتراک گذاری

                                

به نام خدای مهربانیها

سلام

امسال روز پدر و چهارشنبه سوری نتونستم پست بذارم سرم الکی شلوغه راستش دل و دماغ هیچ کاری رو ندارم روز پدر خواهر جونی اومد دنبالمون و رفتیم واسه خرید کادو برای بابا جون ولی بیشتر واسه خودمون خرید کردیم و خیلی روز خوبی بود بین این همه روزهای پر از اخبار بد

چهارشنبه سوری رو هم باز اسی اوم دنبالمون چون مامان هی به من میگفت پاشو بیا خونمون منم میگفتم نمیخوام سوار تاکسی بشم بیام تو این وضع کرونا واسه اینکه بهمن خونه نبود مار رو ببره خواهر جونی بعد از ظهر با بابا اومدند و با هم رفتیم سر راه هم من گلی برگ دلمه گرفتم و سبزی  و بردیم با هم بعد شام دلمه درست کردیم عصری هم با تدابیر امنیتی رفتیم بیرون و واسه رادوین چند تا لباس خریدم و بیرون رو نگو که عوض ترقه خمپاره مینداختند خلاصه که بهمون خوش گذشت دست مامان جونی درد نکنه که همیشه تو مناسبتهای مختلف همش زحمت میکشه تا به ما خوش بگذره

سال 98 هم نمیدونم بگم خوب بود نمیدونم ازش گله بکنم به هر حال داره تموم میشه امسال سالی بود که تا رادوین پاشو گذاشت تو پیش دبستانی کشیدند همه جا رو تعطیل کردند از شانس بچه

تو این سال رادوینم طعم با سواد شدن رو چشید هر دو روز یه بار هم من بهش دیکته میگم تا الفبا از یادش نره نقاشی های خیلی خوشگلی میکشه و ماشالله داره مراحل رشدش رو به خوبی سپری میکنه

خدایا مرسی به خاطر هر چیز خوبی که امسال لذتش رو بهمون چشوندی

انشالله که کرونا هم خیلی زود از بین بره و وضع به حالت قبلی برگرده تا شور و شوق سال جدید به مزاج همه ی مردم سرزمینم خوش بیاد

خدایا بلا رو از سر همه ی مردم سرزمینم به دور کن

خدایا سلامتی مون مهم ترین نعمت تو به ما بوده ممنون و شاکریم

خدایا دلم روزهای خوب میخواد .....

 

دوستهای خوب نی نی وبلاگیم خیلی خوشحالم که اینجا با یکایکتون اشنا شدم و به من لطف داشتین انشالله که سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشید

به امید روزهای زیبا

 

پسندها (6)

نظرات (6)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 اسفند 98 11:39
خاله جونم عیدتون پیشاپیش مبارک، انشاالله سال آینده سال خوبی باشه واستون
خدا رادوین جون رو هم زیر سایه شما حفظ کنه و شاهد موفقیتش باشین انشاالله
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم زهرا جان عید شما هم مبارک باشه گلم💚
عمه فروغعمه فروغ
29 اسفند 98 11:47
سال نو پیشاپیش مبارک ان شالله سال خوبی پیش رو داشته باشین🌹💖
mahsa
پاسخ
سال نو شما هم مبارک باشه عزیزم💕
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 اسفند 98 16:00
پیشاپیش عیدتون مبارک💛💚💛💚💛
mahsa
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم❣️
نازینازی
29 اسفند 98 19:37
خاله جون عیدتون پیشاپیش مبارک باشه و ایشالله سالی  که در پیش داریم پر از اتفاقات و خبرهای عالی و خوب باشه🙏😍🤩
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم عید شما هم مبارک💜
مامان آیسلمامان آیسل
29 اسفند 98 19:54
به امید روزای زیبا و به یاد موندنی....عنوان پستتون منو به فکر انداخت....میخوام این چند ساعت رو  سال 98 خودم رو مرور کنم وازش خداحافظی کنم❤️
mahsa
پاسخ
امسال هم مثل هر سل دیگه ای خوبیها خوشی ها و صد البته بدی ها و بلاهایی رو داشت من مقصر این اتفاقات رو سال 98 نمیدونم واسه همین دلم میخواست بدون هیچ کدورتی ازش خداحافظی کنم😂
انشالله که سال جدید یه سال خیلی خوبی باشه براتون💕
مامان وبابامامان وبابا
2 فروردین 99 18:22
یعنی میشه همه چیز خیلی زود تموم بشه😟
mahsa
پاسخ
انشالله همه چی حل میشه💓
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد