عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

افتادن اولین دندون شیری رادوین جان

1399/1/12 11:01
نویسنده : mahsa
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اولین دندونی که رادوین در آورده بود چقدر هیجان زده بودم خیلی دوستش داشتم

واسش اش دندونی پختیم

دیروز همین دندون که یه هفته ای میشد که حسابی لق شده بود و پشت سرش یه دندون تازه در اومده بود افتاد

یعنی من دیدم خیلی لقه و رادوین رو اذیت میکنه و اجازه هم نمیداد بهش دست بزنم گفتم بیا با هم بازی کنیم من دندونپزشکم و تو اومدی تا من دندونت رو خوب کنم اونم قبول کرد و من هم تا دست زدم به دندون دندونه افتاد

خیلی دندون ریزه میزه ایه الهی من فدات بشم

 

 

پسندها (16)

نظرات (11)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 فروردین 99 11:34
ای جووووونم مبارکه رادوین جانمممم ان شاءالله به جای اون دندونای محکم و سالمی دربیاری💜💜💜💜💜
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم مبینا جان💓
عمه فروغعمه فروغ
12 فروردین 99 11:58
مبارک باشه😊
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست عزیزم💓

12 فروردین 99 12:06
دندون ها میان و میروند،اما عشق هرگز از بین نمی رود،عشقتان به فرزندان ستودنی و بسیار پاک است
پرنده مردنیست،پرواز را بخاطر بسپار !
mahsa
پاسخ
واقعا که همینطوره خیلی ممنونم❤️
مامان آیسلمامان آیسل
12 فروردین 99 13:05
ای جانم❤️داشتم با آیسل نگاه میکردم میگه دیشلیق؟؟پیشیره سن؟؟
mahsa
پاسخ
وای منده عاشق دیشلیقام💚
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 فروردین 99 14:07
به سلامتی عزیزم
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💙
نرگسنرگس
12 فروردین 99 23:50
مبارکت باشه عزیزم .
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم💜
فاطمه مامان فاطمه مامان
13 فروردین 99 0:57
مبارک باشه 
خدا حفظش کنه عزیزم
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم💓
مامانمامان
14 فروردین 99 1:07
🌹🌹🌹
مامان آنیلمامان آنیل
14 فروردین 99 13:50
مبارک باشه رادوینِ ناز و دوست داشتنی
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم💚

15 اردیبهشت 99 20:07
مبارک باشه رادوین جان💓💓💓💓💓💓
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم پرنسس خانم💙
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
31 اردیبهشت 99 1:33
ای جااانم😘
mahsa
پاسخ
💚💛❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد