عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

امتحان حضوری

1399/11/4 16:58
نویسنده : mahsa
328 بازدید
اشتراک گذاری

به نام پروردگار مهربان هستی

سلام

رادوین جانم امروز اولین امتحان حضوری ش رو که امتحان ریاضی بود داد ۴ بهمن ماه ۱۳۹۹

خانم معلم از چهارشنبه وقت داده بود و هیچ تکلیفی نگفتن تا حسابی تمرین کنین اما تو همش سرت یا تو گوشی بود یا تو تلویزیون یا مهمونی و گردش وقت برات نگذاشته بود به طوری که ما اصلا لای کتاب رو باز نکردیم و فقط من برات نمونه سوال مینوشتم و تو اینجوری تمرین کردی شب که خانم معلمتون پیام دادن و گفتن امتحان صبح ساعت ۱۱ دست و پاهام داشت می لرزید خدایا چقدر سخت میشه وقتی آموزش غیر حضوریه و امتحانش حضوری شب از استرس نمیتونستم بخوابم صبح ساعت ۸ و نیم پا شدم یه بار همه چی رو چک کردم ببینم چیزی از کتاب جا نمونده که من بهت نگفته باشم خلاصه بخدا بیشتر از وقتی که خودم داشتم میرفتم سر جلسه ی کنکور استرس داشتم تا این که بعد از صبحونه بابا ما رو برد مدرسه رفتیم و تو نشستی پشت ورقه ی امتحان حیاط مدرسه پر برف بود که هیچ رد پایی توش نبود خلاصه بعد انتظار سه ربعی خانم معلم گفتن که رادوین تموم کرده ورقه ش رو وقتی از خانم معلمت پرسیدم گفتن که عالی بودی آفرین به تو گل پسر بعد هم خانم معلمت بوسیدت و گفت برو خونه تون خیلی خوب بودی توی حیاط مدرسه یه بلایی با دوستات سر برفها آوردین که چند دقیقه نکشید که سطح صاف دست نخورده ی برفی مدرسه کن فیکون شد انگار مدرسه هم به وجد اومده بود

خلاصه خدا رو شکر الان فقط امتحان علومت مونده اونم دوشنبه هست ببینیم قراره بازم بریم مدرسه یا نه

این هم کاردستی رحل قرآنی رادوین جونم

اینم کاردستی با مواد دور ریختنی قلک درست کردیم

پسندها (10)

نظرات (9)

RayaRaya
4 بهمن 99 17:26
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
mahsa
پاسخ
بله صد در صد خیلی خوشحال میشم عزیزم💐
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 بهمن 99 18:32
آخی ! الهی که همیشه شاد و موفق باشید. انشاالله تا سال دیگه کرونا میره و کلاساشون حضوری میشه. واقعا نگرانی مادرا قابل درکه. 
mahsa
پاسخ
انشالله  عزیزم خیلی لطف داری💜💙💛
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 بهمن 99 22:19
آفرین به رادوین باهوش😍👏👏💙💙
mahsa
پاسخ
ممنونم مبینا جون💜💙💛
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 بهمن 99 15:54
ایشالا خیلی خیلی زود کرونا میره و مدارس حضوری میشه💙
ممنون میشم به وبلاگ من هم سر بزنید🌸💙
mahsa
پاسخ
انشالله عزیزم💐
به روی چشم خیلی هم خوشحال میشم💜
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 بهمن 99 18:40
چشمانتون روشن💙
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم گلم💐💚
مامان آیسلمامان آیسل
5 بهمن 99 22:14
آفرین رادوین بالا....شاهگلونی گوردوخ بعد از مدتها سیزین عکسلرده
mahsa
پاسخ
آخی شاه گولی باغلیدی نچه گوندی آچیپلار بوز باغلیپ گول ده قشح خلوتدی ایندی مرسی لطفوز دن💜💙💚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
5 بهمن 99 22:33
ماشالله به آقارادوین باهوش❤🎊همیشه موفق باشی عزیزم😘❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم انشالله تو هم همیشه موفق باشی💜💙💛
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
10 بهمن 99 21:27
سلام خیلی ببخشید شما در اینستا فالو کردید  من پرسیدم نشناختمتون؟ شما بودید اخه اسمش مهسا بود؟؟ 
mahsa
پاسخ
سلام عزیزم نه من نبودم🌷
عمه فروغعمه فروغ
11 بهمن 99 14:25
هزارماشالله همیشه موفق باشی گل پسر
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیرم💐💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد