عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

مادر

1399/11/15 1:14
نویسنده : mahsa
264 بازدید
اشتراک گذاری

به نام پروردگار هستی 

به نام آفریننده ی مادر

به نام آفریننده ی عشق 

به نام معبود بی همتا

الهی در این روز عزیز در روز میلاد بانوی دو عالم خانم فاطمه ی زهرا هیچ بچه ای بی مادر نباشه سایه ی مادر بر سر هممون بمونه مادرهایی که رو تخت بیمارستان ها هستند شفا پیدا کنندو دل غمزده ی مادر های هممون پر از شادی باشه 

و چقدر سخته در شرایط حال حاضر شاد بودن

خدایا خونه ی بی مادر همون جهنمی هست که تو توصیفش کردی همش دارم به دختر های دختر عمه م که از کرونا فوت شد فکر می کنم ۴۰ ام مادرشون روز مادره وای خدایا چقدر سخته واقعا دیوانه کننده ست خدا کمکشون کنه 

خدایا خودت فرشته های زمینی مادرهامون رو برامون نگه دار خدایا چطور مامانم دم به دقیقه حواسش به ما هست تو هم اگه ما غفلت کنیم خودت مواظبش باش عشق اول و آخرم مامانم عاشقتم فرشته ی من 💝

روز مادر بر همه ی مامان های نی نی وبلاگی مبارک

دختر های نی نی وبلاگی دست ماماناتونو ببوسین انشالله همتون عاقبت به خیر بشین

پسندها (10)

نظرات (8)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 بهمن 99 3:56
روز خودتون و مامان گلتون مبارک خاله مهسای من😘😘😘
mahsa
پاسخ
عزیز دلم خیلی ممنون روز مادر رو به مامان گلت از طرف من تبریک بگو انشالله همیشه سایه شون بالا سر گل دختر مون مبینا جون باشه💜❤️💚
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
15 بهمن 99 5:50
روزتون مبارک
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون💜
مامان آیسلمامان آیسل
15 بهمن 99 12:53
روزتون مبارک دوست عزیزم...خدا رحمتشون کنه و به دختراشون صبر عنایت کنه
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم خیلی لطف دارین خدا شما رو برای آیسل جان نگه داره💜💙💚
عمه فروغعمه فروغ
15 بهمن 99 14:49
سایه مامان گلتون مستدام 
روزتون مبارک ❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیز دلم یه دنیا تشکر💜❤️💚

15 بهمن 99 15:15
روزتون مبارکک
mahsa
پاسخ
فدای شما عزیز دلم💜💙❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 بهمن 99 17:22
😍خاله عزیزم روزتون مبارک😘خدا دختر عمتون رو بیامرزه. روحشون شاد
mahsa
پاسخ
مرسی  عزیز دلم💜💚🧡
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 بهمن 99 21:09
خیلی ممنونم بابت تبریک قشنگتون سلامت باشین مرسی از لطفتون💋❤💋❤
mahsa
پاسخ
قربانت مبینا جان 💚💙💜
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
16 بهمن 99 10:33
روزتون مبااارک خاله جونم🎉💕
mahsa
پاسخ
فداتشم مرسی عزیزم🌺💜💚❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد