عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

این چند روز

1399/11/20 15:52
نویسنده : mahsa
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مهربونم‌ امسال روز مادر از شبش قبلش که هی تو تلویزیون میشنیدی که فرداش روز مادره صبح ساعت ۱۰ و نیم بود که دیدم لباسهات رو پوشیدی و داری تو گوش بابا چیزایی میگی منم میگم رادوین چرا حاضر شدی هنوز زوده بریم خونه ی مامان جون بیا از تکالیفت انجام بده ولی تو میگی مامان بذار با بابا برم بیرون بیام رفتی برای من گل رز گرفتی بخدا اونقدر ذوق زره شده بودم که نگو پسر کوچولوی من که تا به حال هیچی نخریده و پولها رو هم نمیشناسه رفته مثل یه مرد برای مامانش گل خریده قربون دستهای کوچیکت بشم من

خلاصه که خیلی ممنونم فرشته ی مهربون من 

بعد خاله جون اومد دنبالمون و رفتیم سراغ کادو پیدا کردن برای مامان جون که سختترین کار دنیاست چون سلیقه ی مامان جون طوریه که هر چی بخری یه اشکالی میگیره😭

گشتیم و گشتیم آخر سر بدون این که چیزی بخریم رفتیم خونه دیدیم بابا جون نشسته داره ناهار میخوره بهش گفتیم یه ظرف شکلات خوری برنزی پسندیدیم اونم گفت پاشین با هم بریم ببینم چیه بعد رفتیم و همون رو خریدیم

چند تا عکس عجق وجق با سلدا انداختی

مامان جون هم شکر خدا کادوش رو دوست داشت

بعد ۱۷ بهمن تولد سارینا بود 

چند تا چیز با خمیر بازی درست کردی

برای مامان بابا و سارینا هم بلوز گرفتیم

پسندها (8)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 بهمن 99 17:13
آخی خدا حفظش کنه براتون. واقعا بچه ها عجب دنیایی دارن
mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم🌹🌹🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 بهمن 99 23:46
روزتون مبارک مامانیِ مهربون رادوین طلا😍😍😍
همیشه به خوشی و شادی و سلامتی باشید❤❤❤
mahsa
پاسخ
فدات مرسی عزیرم💚
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 اسفند 99 1:53
الهی. چه جشن با شکوهی
mahsa
پاسخ
💐
مامان صدرامامان صدرا
26 اسفند 99 16:00
همیشه ب شادی و خوشی ها 💚💙💜❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد