عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

کلاس فوتبال

1400/3/24 13:45
نویسنده : mahsa
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد اینکه درس و مدرسه تموم شد من تصمیم گرفتم یک کلاس ورزشی ثبت نامت کنم تو هم فوتبال رو خیلی دوست داری البته به نظر من تکواندو هم خوبه ولی خوب تو فوتبال رو ترجیح دادی اول بردمت باشگاه فوتبالی که سالنش فضای باز نبود ولی تو روز ثبت نام تصمیمم عوض شد و گشتم دنبال یه باشگاهی که تمریناتش در فضای باز باشه تا خیالم راحت باشه باشگاه فوتبال تکنیک تبریز

با مربی تون صحبت کردم و مراحل ثبت نام انجام شد و دو جلسه هم میشه که تا امروز رفتی خیلی عالیه من که خودم خیلی دوست دارم تو خونه که میشینی خیلی حوصله ت سر میره ولی اونجا با بچه های دیگه خیلی زود دوست شدی

یه دفتر زبان انگلیسی گرفتی و خودم دارم کم کم حروف انگلیسی رو بهت یاد میدم فکر کنم تو هم مثل من و بابا عاشق زبان انگلیسی بشی

خلاصه که داری وقت میگذرونی

         

جمعه رفته بودیم باغ و کلی آلبالو چیدیم تو هم برگشتی تو ماشین بالشتت رو گذاشتی و خوابیدی یکم از حشرات میترسی البته من نمیترسم بلکه وقتی میبینمشون سکته میزنم

خلاصه یه کلبه ای داریم و تو خوشیم خدا رو شکر

عکس های مربوط به این پست رو هم یا در ادامه میزارم یا تو پست بعدی

مثل همیشه میگم که پسر یعنی عمر مامان و پسر داشتن لذت بخش ترین حس دنیاست

پسندها (12)

نظرات (9)

***asal******asal***
24 خرداد 00 14:48
شاد باشید همیشه
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم بهمچنین💜
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 خرداد 00 14:50
به به چقدر عالی، موفق باشی آقا رادوین🌹
همیشه به گردش و شادی خاله جون💙
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم زهرا جان انشالله شما هم همیشه موفق باشی💜
مامان آیسلمامان آیسل
24 خرداد 00 19:24
عزیزم موفق باشی ...پیشششش به سوی تابستانی به یادماندنی و شاد
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون💜
مامان صدرامامان صدرا
28 خرداد 00 19:38
موفق باشی گل پسر ،👏👏👏⚽⚽❤️❤️
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم💜
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
3 تیر 00 16:57
موفق باشی🌼
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم🌸
مامان آنیلمامان آنیل
3 تیر 00 20:48
به به😍😍😍
mahsa
پاسخ
🌺🌺🌺
千.𝓏千.𝓏
6 تیر 00 13:19
ان شالله آقای گل جهان  😍⚽🏆🥇
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم عجب دعایی کردی 😘😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 تیر 00 17:52
ای جااان رادوین عزیزم موفق باشی پسر دوست داشتنیه مامان مهسا❤💖
mahsa
پاسخ
عزیزم خیلی ممنونم مبینا جان انشالله تو هم همیشه موفق باشی💜

11 مرداد 00 10:22
شاد باشید خاله جون 💟❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد