عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

رادوین گلم تولدت مبارک

1400/6/2 9:36
نویسنده : mahsa
265 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین پسرم! یار و یارم! وقتی که تو دنیا آمدی، انگار همین که تو را دارم، بهترین هدیۀ دنیا را دارم، دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم در بین گلها به دنبال زیباترین گل نیستم. تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها. تولدت مبارک.

پسر عزیزم!

وقتی شمع های کیک تولدت رو فوت می کنی

به یاد داشته باش که

عشق تو مثل شمعیه که تا ابد توی قلب من و پدرت می سوزه

دوستت دارم

تولدت مبارک

پسندها (6)

نظرات (5)


2 شهریور 00 10:10
تولدش مبارک❤
دنبال شدین لطفا دنبال کنید 
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💜
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 شهریور 00 14:55
تولدش مبارک خاله جون خدا حفظش کنه براتون
mahsa
پاسخ
فدات شم زهرا جانم خیلی ممنونم گلم💜
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 شهریور 00 3:01
تولدش مبارک ان شاءالله ۱۲۰ ساله شه💜
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💚

6 شهریور 00 12:11
مبارکه😍💋
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💚
نرگسنرگس
6 شهریور 00 21:01
تولدت مبارک...
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد