عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

شیطونی های روزانه رادوین گلم تو این روزها

1394/11/21 20:42
نویسنده : mahsa
127 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز گل من الان 17 ماه و 20 روزشه تو این روزها آقا رادوین فقط سر و کارش با چرخ چرخیش هست

دوست داره سوارش شه و تو خونه بچرخه چون وسط چله زمستون هستیم و ددیی تعطیل شده واسه ما مجبوریم تو خونه واسه خودمون تفریح درست کنیمدلخور

یه چیز دیگه ای که واسه آقا رادوین خیلی خیلی مهمه DVD

پیر مرد مهربونه(بیبی انشتین) چون رادوین خان عاشق آهنگ های اونه و وقتی نخواد مثلا غذاشو بخوره من واسش پیر مرد مهربون رو باز میکنم و رادوین غرق در نگاه کردن به اون غذا شو تموم میکنه

واقعا که کلک 20 یهخنده

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد