عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/1/30 14:51
نویسنده : mahsa
132 بازدید
اشتراک گذاری

رادوینی امروز 20 ماهگیت رو تموم کردی میدونی ماشالله دیگه داری پسر بزرگی میشی هر ماه که تموم میشه و ماه دیگه شروع میشه انگار فکر میکنم تولدته و تو یه ماه دیگه بزرگتر شدی البته فکر بدی هم نیست هر ماه برات تولد بگیریم اینجوری هر ماه هم کیک و شمع تولد داریم

آخخخخخخ جونخوشمزهخندونکزبان

الان هر چی میگی رو میفهمم بیشتر درکت میکنم میتونی خودت نیاز هات رو بگی  و ناگفته نمونه که سر غذا خوردن حسابی بازیت میگره و باید با کلی دعوا و ادا در آوردن غذاتو بخوری تنها چیزی که الان باهاش مشکل دارم همین موضوعه و موضوع خواب شبونه ات که بعضی وقتا گیر میدنی به شیر خوردن و تو بغل من لنگر انداختن اون موقع هاست که هوس بغل مامانم رو میکنم واقعا چه کیفی داره یه موقع هم ما نی نی بودیم و واسه خودمون کیف کردیم پسر یکی یدونه ام به خدا سخت ترین کار تو دنیا شیر دادنه خودش هم تو خواب ناز نصف شب و ناگفته نمونه که شیر دادن محبت بین مادر و فرزندی رو ایجاد میکنه من به این ایمان دارم چون قلبهای من و تو تو کمترین فاصله از هم میتپه و من این رو خیلی خوب احساسش میکنم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد