عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/2/29 15:46
نویسنده : mahsa
180 بازدید
اشتراک گذاری

رادوین جونم دیروز داشتم فیلم موقع نی نی بودنت رو میدیدم تو فیلم میگفتم که 20 روزه ای با خودم گفتم خدایا چه طور من اون روزا رو سپری کردم و ماشالله تو چقدر پسر آقایی شدی

واقعا که ضعیفترین موجودی که پا به دنیا میذاره بچه آدمی هست که باید مدت مدیدی شب و روز بهش برسی تا بتونه خودش گلیمش رو از آب در بیاره و چه قدر باید صبور بود تا این دوره سپری بشه

خدا رو شاکرم که حساس ترین لحضات تو سپری شده و کمکم کرده تا این جا خدا جون عاشقتم که همیشه رو سفیدم میکنی و درهای مغفرتت همیشه به رومون بازه

آقا رادوین این روزا سعی میکنم تا وقتی دستشویی میبرمت بهت آموزش بدون پوشک زندگی کردن رو بدم ولی امان از بازیگوشیهای کودکانه اماااااااان

تا دمپایی پات میکنی تو دستشویی راه پیمایی میکنی از این ور تا اون ور و میخوای که دستت رو به همه جا بزنی اون موقع هست که من کار اصلیه رو فراموش میکنم و میگم بیا زود بشورمت تا سریع از اونجا بیای بیرون یعنی اگه اینجوری ها باشه که کلی کار داریم و هر روز باید با هم دست به یقه بشیمدلخورعصبانیبغل


 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد