عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/2/29 15:59
نویسنده : mahsa
159 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا صبح ها زودتر از همه ساعت 6 و نیم 7 پا میشی میشینی سر جات اما خوب من هیچ وقت دم به تله نمیدم و وقتی میبینی من خوابم کلافه میشی و از اول میخوابی راستی دیشب هم همین کلک رو سوار کردم وقتی دیدی من خوابیدم(خودم رو به خواب زدم )خودت خوابیدی بدون درخواست شیر از من

وقتی کوچولو بودی و فقط مجبور بودم واست اون سوپی که مواد متنوعی توش داشت رو برات بپزم و توی پیاله های کوچیک میریختم و میذاشتم تو فریزر تا یه هفته غذای مخصوص خودت رو داشتی منظورم از شش ماهگی به اون وره تقریبا تا 1  سالگیت که واسه صبحونه ت حریره بادام یا سریلاک میدادم اونوقتا خیلی بهتر بود درسته خیلی وقتا غذات رو نمیخوردی ولی والله الان من بعضی وقتا واسه تو یه غذای خاصی میذاره از مال ما میخوری و اونو نمیخوری و حسابی منو فلفلی میکنی اونوقته که تمامی زحماتم به باد میره و میشینم خودم غذای تو رو نوش جان میکنم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد