عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/3/12 14:14
نویسنده : mahsa
146 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یدونه من امروز روز تو بود میدونی چرا؟

امروز صبح تصمیم گرفتم یکم موهات رو کوتاه کنم تا یکم مرتب بشه با خودم فکر کردم که موهات خیلی نامرتبن تا آخر تابستون شبیه دخترها میشی آخه تا به حال 3 باری که موهات رو زدیم من هر بار این کار رو برات کردم راستش موهای بهمنم خودم چند بار زدم الان دیگه دست از سرم بر نمیداره که تو از آرایشگرها بهتر میزنی حدد 6 -7 سالی میشه که مو های بهمن رو میزنم مال تو هم یه بار که کامل کچلت کردم یه بار هم نزدیکای عید یکم کوتاشون کردم این بار ولی انگار زیادی مایه گذاشتم

خلاصه بعد این که بردمت حموم عکست رو انداختم این شکلی شدی امیدوارم که خودت هم خوشت بیاد گلم

خیلی زود به وضع قبلیت برمیگردی اگه سلدا بفهمه که باز من به موهای تو دست زدم منو میکشه

                                

                               
 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد