عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/3/29 13:47
نویسنده : mahsa
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من                           

نارادانا پسر  به خدا چند روزه که وقت نمیکنم که سرمو بخارونم آخه 3 روز پیش گیر داده بودی که ساعت 2 ظهر بری بیرون و لباسات رومیاوردی و فقط گریه و بی قراری که من میخوام برم بیرون آخر سر تا عصر ساعت 6 دیگه داشتی سکته میکردی که بردیمت بیرون و چون زیر آفتاب بازی کردی حالا 3 روزه که سیستم بدنت به هم خورده البته ماشالله امروز بهتری ولی به خدا جونم به لبم رسید تو این چند روز تازه به حرف بهمن رسیده بودم که بچه جز درد سر و تلف کردن عمر آدم چیز دیگه ای نداره

خوب چیکار میشه کرد الان دیگه کار از کار گذشته و فقط توکل به خدا

دیدی آخر این تاب تاب عباسی کار دستمون داد

تازه دیروز هم گیر داده بودی به پله برقی پاساژ و هی دوس داشتی ازش بالا و پایین بیای بالاخره به قول خیلی ها کم کم داری خودت رو نشون میدی

                             
 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد