عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/4/2 23:14
نویسنده : mahsa
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ی من این روزا تو ماه رمضون وقت های آزادمون به صفر رسیده واسه همینه که دیگه اینجا رو فراموش کردیم

پسر خوشگلم میدونی چه اسمی رو من گذاشتی ؟اسم هایی که از فک و فامیل و اسباب بازی ها و خوراکی ها یاد گرفتی همه یک طرف اسم من طرف دیگه اسم منو باعی گذاشتی نمیدونم شایدم باعی شبیه مهسا باشه تو ذهن خلاق شما 

پسری باعی خیلی دوست داره ناز گلم

خلاصه واسه هر چیزی یه اسمی گذاشتی فکر کنم فقط من بفهمم البته بابایی هم شاید بدونتشون درسته که من هر بار دعواش میکنم که زبون رادوین رو نمیفهمی و همش باعث میشی گریه کنه اما میدونم که اونم خیلی دوست داره        

                                       

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد