عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/4/11 4:23
نویسنده : mahsa
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت پسر بازیگوش خودم یا به قول خودت شلاااااا

تو ماه رمضان بعد افطار که شبا هوا یکم بهتره میریم بیرون تا تو حسابی خوش بگذرونی تو خونه هم که هستیم کارت فقط شده تلویزیون و نانای نانای یعنی کی جراءت میکنه آهنگی رو که تو دوس داری رو عوض کنه

این روزا هم که هوا گرمه زدی تو جاده رژیم لاغری و غیر از میوه هیچی نمیخوری عاشق توت فرنگی هستی و وقتی جلوت میذارم راحت 20 تایی رو میخوری هندونه رو هم خیلی دوس داری و وقتی که من یخچال رو باز میکنم قارپی(قارپیز)میخوای دم به دقیقه هم هوس آب میکنی

وقتی من رو در حال نماز خوندن میبینی فقط بهم زوم میکنی و بعد تسبیح رو ور میداری و الله الله گویان میری بهمن چند روز پیش میگفت که وقتی تو نماز میخوندی رادوین اومد جلوی من 2 رکعت نماز کامل خوند آفرین به تو بسر بسری من

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد