عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/5/9 14:05
نویسنده : mahsa
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری من دیروز روز خیلی خوبی رو پشت سر گذاشتیم  گشت و گذار تو جایی که به بهشت پنهان معروفه و آبشار خیلی با شکوهی داره تو منطقه گل آخور

اولش من فکر میکردم تو مثل همیشه تو ماشین بی قراری میکنی چون درست و حسابی هم نخوابونده بودمت ولی خدا رو شکر شما پسر خیلی خوبی بودی و نشون دادی که دیگه میشه کم کم روی مسافرتهای بلند مدت و طولانی روت حساب کرد چون تا حالا که واقعا جرات نکرده بودیم که شما رو زیاد تحت فشار بزاریم

خوب خدا رو شکر از دیروز کلی روحیه خودم عوض شده چه برسه به شما که همیشه خدا دودوت و ددی ورد زبونته و به خونه که اصلا پا بند نیستی راستی دیروز اسباب بازی که صبح برات خریدیم هم با خودت برده بودی همه میگفتن چه ماشین خوش شانسی

طبق معمول هم من گوشیم رو همرام نبرده بودم تقی یه چند تا عکس انداخت که ان شالله هر وقت اومد خونه مون عکسا رو میذارم
 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد