عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/5/19 19:11
نویسنده : mahsa
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من 

والله تو این روز های گرم و طولانی شلوغی های شما هم داغتر و داغتر میشن هر روز منو میکشونی میبری حموم مدتها بازی میکنی من خسته میشم ولی ماشالله تو که آب بازی رو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنی تازه گی ها هم به بستنی و پاستیل معتاد شدی شدید و تو خوابم بستنی بستنی از دهنت نمیوفته سر و صورتت هم به خاطر شیرین خوردن زیادت همیشه خدا قرمز قرمزی طوری که وقتی کسی میبینتت فکر میکنه پشه زدتت

تازه گی ها هم عاشق ماشین سواری شدی و وقتی سوار ماشین میشی پدر فرمان و دنده رو در میاری ولی فکر کنم در آینده دست فرمون معرکه ای خواهی داشت شبیه بهمنم

راستی چند تا عکس تو کیف پولم داشتم از تقی و بهمن که تو از بس عکسهای تقی رو مچاله میکردی و بعد از یقه پیرهنت میذاشتی تو قلبت که همشون رو خراب کردی فقط تونستم عکسهای بهمن رو نجات بدم آخه خودتم خوب میدونی که من سر بهمن با هیشکی شوخی ندارم مطمئنم که تو هم حسودیت نمیشه جوجو همین الان هم داری کچلم میکنی که دی دی بریم روز از نو روزی از نو

                                        

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد