عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/6/2 19:55
نویسنده : mahsa
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا پسر گلم 

تولدت رو هزاران بار بهت تبریک میگم و فقط برات آرزوی سلامتی در تمام طول عمرت از خداوند مهربان خواستارم امیدوارم که تو این مدت هم من مامان خوبی برات بوده باشم و تو ازم راضی باشی خیلی دوست دارم و هر روز صدها بار میبوسمت یا تو میای من رو ناز یا همون دای خودت و بوس میکنی 

                                     

عزیزم واسه من تو از هر کیکی شیرینتری البته وقتی که پسر خوبی هستی                                                 

                                    

امروز تولد بهترینم رو به خودم و خودش و هر کی که از ته ته قلبش دوسش داره تبریک میگم

                                  

                                     

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد