عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/6/22 17:38
نویسنده : mahsa
156 بازدید
اشتراک گذاری

رادوین عزیزم سلام

این مدت اتفاقات خوشایند و بعضا ناخوشایندی رخ دادن که باعث شدن فرصتی برای مطلب گذاشتن اینجا رو نداشته باشم به هر حال تولد دو سالگیت گذشت و ما باید آماده میشدیم که یه چیزایی که تا به حال بهشون بی توجه بودیم رو یه طور دیگه اصلاحشون کنیم یکیش مئله از شیر گرفتن تو که به حق کار خیلی سختی هستش و ما تا حالا بدم پیش نرفتیم و میشه گفت که 80 درصد ماجرا حله ولی خوب کتمان هم نمیشه کرد که واسه اون 20 درصد دیگه تو اصلا راه نمیدی و تا الانشم در موردش مصممی ولی خوب ایشالله که خدا کمک کنه تا تو بتونی دل بکنی

اما میمونه مسئله پوشک که فکر نکنم به این راحتیها دم به تله بدی آخه چند روز پیش حدود 1 ساعتی بدون پوشک بودی و تو این مدت 6 بار کاری که نباید میکردی رو کردی راستش وقتی میبرمت دستشویی بازی میکنی و حواست به همه چیز هست جز کار اصلیت اونوقت تازه وقتی میارمت خونه یادت میوفته که باید چه کار میکردی
 

ولی خوب باید یه کم اراده به خرج بدیم که این آموزش هم به سرانجام برسه لا اقل تا یک ماه آینده

یه چیزایی که این روزا میگی و من هم خیلی دوس دارم و تکرارش میکنم ماشین لکسوس هستش که تو بهش بککاس میگی منم افتاده تو زبونم به همه چی بککاس میگم من رو هم دیگه باعی صدا نمیکنی و بستا میگی بهم البته سلدا رو هم که جی جی صداش میکردی الان درست تلفظ میکنی تنها چیزی که الن آزار دهنده هست اینه که همون رادوینی که بچه ها رو میدید نازشون میکرد الان یه کم خشن تر شده و هر کی رو میبینه از خجالتش در میاد که این واقعا اذیتم میکنه وقتی که میریم بیرون

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد