عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

پاییز هزار رنگ

1401/9/8 10:51
نویسنده : mahsa
180 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق هستی

پاییز برای خیلی ها دل انگیز هست و برای خیلی ها غم انگیز

اما من عاشق پاییز رنگارنگ هستم صفای پاییز رو با هیچ چیزی عوض نمیکنم صدای نم نم بارون صدای خش خش برگ های هزار رنگ پاییزی و هوای خنک مطبوعش

اما خودم متولد بهار هستم و دلم بهاری 

همیشه پاییز رو دوست داشتم واقعا که پادشاه فصل هاست پاییز 

فصل خزان فصل مرگ نیست فصل زندگی هست زندگی که همراه وجود عزیزان به خودش بوی صفا و خوشی رو میگیره

ناراحتم پاییز امسال 

خدایا تمام گلهایی رو که در پاییز امسال پرپر شدند رو روحشان رو شاد کن 

خدایا من و مادران این سرزمین نگران بچه هامون بودیم و هستیم خودت از خطرها به دورشون کن و نگه دارشون باش

امیدوارم که پاییز رنگی از این به بعد بوی زندگی بده نه بوی مرگ

تولد السا

پسندها (4)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 آذر 01 10:58
سلام خاله جون خوبین؟
خیلی خوشحال شدم که پستتون رو دیدم دلم براتون تنگ شده بود
بله واقعا پاییز امسال خوب نبود. منم اصلا دل و دماغ پست گذاشتن ندارم این روزا.
فقط دعا میکنم همه چی درست بشه.
انشاالله شما هم همیشه سلامت باشین.
mahsa
پاسخ
سلام عزیز دلم 
خوبی زهرا جان خیلی ممنونم گلم 
انشالله ❤️❤️❤️
مامان آنیلمامان آنیل
11 آذر 01 20:43
تولدشون مبارک💐
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم🌺
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد