عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

عید ۱۴۰۳

1403/1/11 14:28
نویسنده : mahsa
112 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند بهار

خدای من چقدر روزها سریع میان و میرن ببین چند وقته من میخوام بیام پست بزارم نمیشه وقت نمیکنم 

سلام به همه ی دوستان عزیز نی نی وبلاگی

دلم واسه خوندن پستهاتون تنگ شده بود

بالاخره امروز تونستم بیام به چند نفرتون سر بزنم😅

خدا رو به خاطر همه ی نعمت هاش شکر سالی که گذشت هم خدا رو شکر سال خیلی خوبی بود قربون خدا برم که همیشه لطف و محبتش شامل حالم بوده خدایا عاشقتم 

عشق هر کسی اول مامانشه و بعد به نظر من بچه ش چون مادر اونو به دنیا میاره و اون خودش کودکی از جنس خودش به دنیا میاره قشنگترین حس دنیا هم بی شک همین میتونه باشه

رادوین عزیز تر از جانم قربونت بشم فرشته ی من خدا رو بابت نعمت وجودت هزاران بار شکر

خودت میدونی که نفسمی دنیامی هرشب واست اینها رو تکرار میکنم دیگه خودت حفظی شعرهامو

امسال چهارشنبه سوری روزه بودیم رفتیم خونه ی مامان جون

خداییش امسال خیلی متفاوت شده که عید و ماه رمضون یکی شدن

مدرسه ها تعطیل شدن و تو روز آخری این عکس رو گرفتی

رفته بودیم موزه

روز پدر بود که رفتیم موزه و تو محوطه ی مقبرالشعرا حسابی برف بازی کردیم

و اما عکس های بعد عید

تولد سلدا ۷ فروردین

انشالله که سال جدید سال پر از خیر و برکت و شادی و سلامتی باشه

به امید روزهای پر از شادی برای همه ی مردم 

پسندها (3)

نظرات (1)

آویناآوینا
12 فروردین 03 7:54
انشالله همیشه سلامتی باشه😘
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون انشالله💚
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد