عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

مناسبت های بعد عید

1403/2/15 12:02
نویسنده : mahsa
85 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

بعد تعطیلات عید و رفتن به مدرسه عید فطر رو هم پشت سر گذاشتیم و دوباره مدرسه ها باز شدن و برنامه ها طبق روال قبلی برقرار شد تنها مناسبت بعد عید تموم شدن خدمت سربازی پویا بود که عمه جون دعوتمون کردن و رفتیم

اون شب خیلی خوش گذشت 

انشالله آقا پویا هم همیشه سلامت و موفق باشه

مناسبت بعدی رو معلم بود که چهارشنبه تو کلاستون جشن گرفتین 

اون روز با هم لازانیا و یه نون خوشمزه درست کردیم

چند روز قبلش دو تا از دندونای شیریت افتادن گفتم دهنت رو باز کن عکستو بندازم اینطور باز کردی

الانم که دارم این پست رو مینویسم حسابی هوا بارونیه

خدایا برای همه ی نعمت هات از تو سپاسگذارم ای تمام هستی من دوستت دارم

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
15 اردیبهشت 03 14:25
ای جانم افتادن دندونای شیری و پایان خدمت پسر عمه مبارک باشه ❤️ 
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💜💜💜
مامان پریمامان پری
18 اردیبهشت 03 11:34
همیشه به شادی
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست عزیز 💙💜💙
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد