عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/1/31 17:29
نویسنده : mahsa
153 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم عشق مادر و فرزندی والا ترین عشق ها تو دنیاست که عشق به معبود هم منبعی  هست که خدا از اون سرچشمه هایی رو تو دنیا فراهم آورده تا با چشیدن جرعه ای از اونها ما بنده ها بتونیم به ریشه اونها پی ببریم وقتی آدم میتونه مخلوق خدا رو اینقدر دوست داشته باشه عشق واقعی به خدا در عقل نمی گنجه

عشقی که انسان به مادرش داره حتی به فرزندش هم نمیتونه داشته باشه مادر از هر چیزی تو دنیا ارزشمندتره و این طور میشه که خدا بهشت رو زیر پای مادر میگذاره

بعداز مادر و پدر این خواهر و برادر های آدم هستن که هر چی باشه آدم بیشترین عمر رو باهاشون سپری میکنه و هم خون ما هستن و این عشق خواهری و برادری رو میسازه

عشق ادمی به همسرش هم یه جورایی معجزه ی خداوندی هست طوری که خدا عشق کسی که انسان ندیده و نمیشناسه در دل نیمه گمشده اش قرار میده و خدا رو شاکرم به خاطر این عشق جاودانه ای که بین من و بهمنم وجود داره و با غرور تمام میتونم بگم که لنگه بهمن من (بابای گل تو) تو ایران که سهله تو کل دنیا وجود نداره یعنی هر کی که بهمن رو میشناسه به این اقرار میکنه

 

Just one word

words can not

words indeed can not explain how much

I love you Bahman

 و من اونو با همه الماسهای دنیا عوضش نمیکنمزبان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد