عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

تعطیلات عید

1403/1/17 23:14
نویسنده : mahsa
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

ماشالله تعطیلات عید چنان زود گذشت که من هنوز باورم نمیشه ۱۳ بدر هم اومده و رفته هنوز منتظر ۱۳ بدرم😂

امسال عید و ماه رمضان با هم یکی شدن از چند چ

جهت خوب بود و از لحاظی هم بد بود خلاصه گذشت

انشالله که سال خیلی خوبی برای همه ی مردم عزیزمون باشه و نماز و روزه های همه مورد قبول درگاه احدیت واقع بشه و تو این روز و شب های عزیز همه به حاجات دلشون برسن انشالله...

تفریحات عیدمون فقط مهمونی رفتن بود اینها هم چند تا عکس بودن که عید گرفتیم

از سفره ی افطاری مون هم تو عکس انداخته بودی درسته عجله داشتی و قبل کشیدن غذاها عکس گرفتی ولی چون تو گرفتی و تو سفره پهن کردن کمکم کردی گفتم بزار تو وبلاگت بزارم

هیچی دیگه مدرسه ها هم باز شده وقتی سحری بیدار میشم زنگ ساعتم که موقع رفتن مدرسه ی تو زنگ میزنه به سختی بیدار میشم عید فطر هم نزدیکه انشالله که به همه خیلی خوش بگذره

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان آنیلمامان آنیل
21 فروردین 03 16:29
سال نو&zwnjمبارک عباداتتون قبول حق انشاالله💝
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون دوست عزیزم بهمچنین🌷🌷🌷
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 فروردین 03 20:50
سلام خاله مهسای عزیزم
عیدتون رو با تاخیر زیاد تبریک میگم
انشالله امسال براتون بهترین سال باشه❤
mahsa
پاسخ
سلام زهرا جونم خوبی عزیز دلم؟
سال نو شما هم مبارک
انشالله برای شما هم بهترین سال باشه🌹🌹🌹💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد