عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

روز معلم

1400/2/13 3:43
نویسنده : mahsa
480 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سال جدید خیلی چالشی شروع شد کرونا اوج گرفته و وضعیت داره واقعا نگران کننده میشه خدایا در این شب های احیا در این شب های عزیز ماه رمضان خودت گرفتاری همه رو حل کن گره از کار ههمون باز کن خسته شدیم از تعطیلی ها و قرنطینه ها و خبر های بد شاید تو دلت بگی آخه دلم به چی شما خوش باشه چرا باید به دعاهاتون گوش کنم وقتی شما ها به حرف های من گوش نمیدید ولی تو خدایی و قادر مطلق ما هم همیشه به رحمت تو دلبستیم خدا جونم به خاطر اون بنده هایی که دوست نداری خار تو پاشون بره به هممون رحم کن یا ارحم الراحمین

۲۷ فرودین تولدم بود که افتاد تو ماه رمضان و قرنطینه ها و نشد حتی یه کیک بخریمروز ۲۶ فرودین خونه ی مامان مهمون بودیم و آسی جون و مامان برام از قبلش کادو گرفته بودند و بابا جون هم بهم پول داد و بهمن هم از قبلش هی بهم میگفت چی برات بخرم آخر سرم اون هم بهم پول داد خدایا شکرت برای نعمت وجود عزیزانم خودت در پناهت سالم و سلامت نگهشون دار 

بعدم که ماه رمضان با همه ی برکتش اومد خیلی عاشق این ماه هستم خدا نماز روزه های همه رو قبول کنه

امروزم که روز معلم بود و از قبلش نماینده کلاس زحمت کشیدن و پول جمع کردن تا بتونن برای خانم عبادی نازنین کادو بگیرن 

رادوین جان که می گفت من باید خودم برم برای خانم معلم گل بخرم گفتم عزیزم نمیشه که کجا بریم آخه 

بازم اینها چند نمونه از کامنت های خانم عبادی برای رادوین

و چند تا عکس از سفره که خودت گرفتی اجازه نمی دادی تا سفره رو کامل بچینیم 

عزیزم یکی از دندون هات هم افتاد

کتاب های سال دوم ابتدایی رو هم ثبت سفارشش رو انجام دادم وقتی میبینی دارین کتابها تون رو تموم میکنی خیلی احساساتی میشی منم واقعا خیلی حس و حال عجیبی دارم پسر کوچولوی من عشقم قلبم داره چه زود بزرگ میشه 

پسر کوچولویی که تا الان شب ها تا در آغوشم نباشه خوابش نمیبره ماشالله داره واسه خودش مردی میشه درسته از بس بی تحرک تو خونه فقط یا جلوی تلویزیونه یا سرش تو گوشیه دل و دماغ هیچی رو نداره ولی انشالله این روزها که تموم بشه این کرونای هندی و برزیلی و انگلیسی و نمیدونم کرونای لعنتی تموم بشه باید حتما یک رشته ی ورزشی رو ثبت نام کنیم تا انشالله از این وضع بد خارج بشیم

خدا همه رو عاقبت به خیر کنه 

پسندها (14)

نظرات (9)


13 اردیبهشت 00 9:31
خدا حفظشون کنه😘
mahsa
پاسخ
ممنونم 💙
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 اردیبهشت 00 12:06
خاله جون تولدتون مبارک با آرزوی بهترینها برای شما عزیز
نماز و روزه هاتونم قبول التماس دعای فراوان دارم توی این شبهای احیا 
انشاالله آقا رادوین همیشه موفق باشه
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم نماز روزه ی شما هم قبول درگاه حق التماس دعا💚
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 اردیبهشت 00 12:45
ان شاءالله همیشه در خوشی و شادی باشین و روزگار بر وفق مرادتون بچرخه خاله ی مهربون و دوست داشتنی من🧡💛❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم مبینا جان و بهمچنین💜
***asal******asal***
13 اردیبهشت 00 13:45
❤❤❤
mahsa
پاسخ
💜
مامان آیسلمامان آیسل
13 اردیبهشت 00 14:20
عزیزم....ماشالله عکسای رادوین حال آدموخوب میکنه...تولد شما هم مبارک پس شما هم فروردینی هستین❤️
mahsa
پاسخ
این نظر لطف شماست بی نهایت ممنون💜
✿•selva•✿✿•selva•✿
19 اردیبهشت 00 11:19
نماز روزه هاتون قبول باشه🌹
mahsa
پاسخ
مرسی عزیزم
طاعت و عبادات شما هم قبول💚
✿•selva•✿✿•selva•✿
19 اردیبهشت 00 11:20
تولدتون هم پیشاپیش مبارک🌹🌸
mahsa
پاسخ
ممنونم عزیزم❤️
مامان آنیلمامان آنیل
20 اردیبهشت 00 1:54
خدا حفظش کنه گل پسر نازتون رو، تو این شرایط کرونا کار همه بچه ها بازی با گوشی و تبلت و نهایتا تلویزیون شده، خدا خودش رحم کنه و نجاتمون بده از این شرایط انشاالله
mahsa
پاسخ
انشالله خیلی ممنونم دوست خوبم💚
عمه فروغعمه فروغ
28 اردیبهشت 00 15:48
همیشه به شادی و خوشی،طاعات و عباداتتون قبول❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم طاعات وعبادات شما هم قبول❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد