عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

سال نو ۱۴۰۱

1401/5/23 19:37
نویسنده : mahsa
256 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند جان و خرد 

عید ۱۴۰۱ مبارک قرن نو مبارک

انشالله همگی سالی پر از شادی و نشاط و سلامتی داشته باشیم 

سلام به نی نی وبلاگ و نی نی وبلاگی های عزیز و دوستهای گلم

راستش از عید میخوام پست بگذارم نمیشه

مطلب بالا رو عید نوشتم که نیمه کاره مونده بود و دلم نیومد پاکش کنم گفتم بزار ادامه شو بنویسم

واقعا که عمر مثل برق و باد میگذره انگار همین دیروز بود که کتابهای اول دبستان رو گرفتیم و جلد میکردیم کلاس دوم هم با آموزشهای نیمه حضوری به پایان رسید بعد 13 فروردین اعلام کردند که باید حضوری بیاین مدرسه رفتین مدرسه و تو راه برگشت هم حسابی از سر و کول هم بالا میرفتین و باید حتما یه سر تو راهتون به پارک سر میزدین بعد میومدی ناهار میخوردی و میخوابیدی و بیدار میشدی و وقت به تکالیفت میرسید

سال دوم رو با کمک دبیرتون آقای صمدی به پایان رسوندین و شکر خدا همشونو هم خیلی خوب گرفتی

واسه تابستون باز گذاشتمت کلاس نقاشی و فوتبال کلاس نقاشی روزهای یکشنبه و سه شنبه و فوتبال هم شنبه دوشنبه و سه شنبه

این روزها همش با دوستهات بازی میکنی کلی لاغر شدی و اتفاق بدی که برات افتاد این بود که صدرا با سنگ یهویی زده بود تو صورتت و متاسفانه دو تا از دندونهای جلوییت لب پر شدن و چقدر من ناراحت بودم و غصه خوردم

خلاصه که بد و خوب روزگا رو داری با چشمهای خودت میبینی و تجربه شون میکنی

عمر مثل کسری از دقیقه ها میاد و میره

خدایا خودت عزیزانم رو برام حفظ کنه و مراقب پسر عزیزم باش که شاهد اتفاقات بدی نباشیم

عکس های زیادی دارم ولی چون تو گوشیم هست بعدا میزارم تو پستم ...

پسندها (3)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 مرداد 01 22:51
خاله جون خیلی خوشحال شدم پستتون رو دیدم. دلمون براتون تنگ شده بود
خدا آقا رادوین رو براتون حفظ کنه و همیشه دلتون شاد باشه
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیز دلم 💜💜💜
مامان آیسلمامان آیسل
24 مرداد 01 17:06
الله ساخلاسین رادوین بالانی
mahsa
پاسخ
چوخ ممنون عزیز دوستوم الله سیزین ده ناز بالالاریزی حفظ السین💜💜💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد