عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

به وقت بهمن برفی 1400

1400/11/7 13:21
نویسنده : mahsa
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به زمستان پر برکت خدا سلام

سلام به دانه های زیبای برف

سلام به فرشتگان رحمت

سلام به زندگی پر از فراز و نشیب

دلتنگی ها و خوشی ها و حوادث تلخ و شاد دنیا حواس رو از سرم برده نمیدونم کی شب میشه کی روز کی شادم و کی غمگین تنها چیزی که هوش از سرم میبره خداوند عزوجل هست و رحمت و نعمتش خداوند مهربانم لحظه ای هزاران بار شکرت

فرشته ی زیبای هستی رادوین عزیزتر از جانم جلوه ی عشق خدا دوستت دارم

عزیز دلم متحیرم از این همه شور و شوق برای رسیدن هر لحظه به تو

واقعا چیست این مهر مادری...

روزها میایند و میروند و قلب من انگار هر روز کوچکتر از روز قبل است

و من چگونه توصیف کنم روحی را که هر لحظه و ثانیه تنها به عشق تو شاد است

بعضی وقتها حرف هایی با هم از واقعیت های زمان و روزگار میگیم اما راستش را بگویم نمیتوانم عین واقعیت فنا و نیستی رو به تو بگویم به تو جاودانگی را یاد میدهم در حالی که هیچ چیز جز خدا جاودانه نیست پسرم

تو باش دنیا برای من گلستان است

قدر آدم ها رو باید در لحظه دانست عزیزم

روزها سپری میشن دوم ابتدایی با آقای صمدی که به تازگی به عنوان بهتریم معلم آموزشگاه هم انتخاب شدن سپری میشه روزهای زوج از ساعت 10 و نیم تا 12 به مدرسه میرین و روزهای فرد رو هم از ساعت 9 تا 11 و نیم در خونه غیر حضوری سپری می کنیم

دو روز قبل هم پشت سر هم زلزله شد و همه از خواب پریدیم و مدرسه رو تعطیل کردند امروز 7 بهمن هم حسابی برف و کولاک بود دیروز تقی باز رفت تهران عکس هایی از شب یلدا و ... دارم که بعدا میزارم

چون خیلی وقت بود به وبلاگ سر نزده بودم کلی گویی کردم و به جزییات حوصله م نکشید تو این مدت سه دوز واکسن کرونا مون رو هم زدیم و خدا رو شکر کرونا خیلی کم شده درسته گونه ی جهش یافته ی امیکرون داره شدت میگیره ولی امیدمون به خداست که هر چه زودتر از شر این ویروس  بد جنس خلاص بشیم

پسندها (9)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 بهمن 00 14:57
سلام خاله جون 
چقدر خوب که به وبلاگ برگشتید دلتنگتون بودیم
انشالله همیشه شاد و خوش باشین
mahsa
پاسخ
سلام زهرا جانم عزیز دلم منم دلم براتون تنگ شده بود انشالله که هر کجا که باشی تنت سالم و دلت شاد باشه گلم💙
دنیس
8 بهمن 00 0:36
سلام وقت بخیر. امیدوارم که حالتون خوب باشه. اگه دنبال افزایش واقعی تعداد بازدیدکنندگان وبلاگتون هستید ، از پلتفرم دنیس استفاده کنید. همین حالا در دنیس عضو شده و وبلاگتون رو معرفی کنید تا ۱۲۰۰۰ تومان اعتبار رایگان معادل ۱۰۰۰ نفر بازدیدکننده واقعی دریافت کنید. با آرزوی سلامتی و تندرستی... httpsnis.ir
مامان آنیلمامان آنیل
28 بهمن 00 9:31
🥰🥰🥰🥰👏👏
mahsa
پاسخ
💜💜💜
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
17 اردیبهشت 01 4:26
تو باش دنیا برای من گلستان است🤩
mahsa
پاسخ
🌷🌷🌷
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد