عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

نقاشي

1397/2/16 14:29
نویسنده : mahsa
412 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

رادوين كوچولو علاقه كما بيشي به نقاشي دارند و بيشتر دوس داره كه يكي براش نقاشي بكشه تا اينكه خودش خالق يه تصويري باشه و هي ميگه كه من بلد نيستم تو بكش

ولي من گاهي وقتها گولش ميزنم ويه چيزايي ازش بيرون ميكشم مثل اين نقاشي ها كه گفتم اينجا بذارم تا موندگار بشه

اميدوارم وقتي بزرگ شدي و اينا رو ديدي بهشون افتخار كني چون كه من كه خيلي دوس داشتم عاليه دستت درد نكنه عسلي

راستي ما والله از دست اين مجسمه هاي توي خيابونا چه ها كه نميكشيم تو هي ميري ازم ميخواي كه عكستو بندازم به خدا كه ازشون خيلي بدم مياد ولي خوب چه كنم بذار اينا رو هم داشته باشيم اينجا چون من همشونو بعد عكس گرفتن و به تو نشون دادن پاك ميكنم

پسندها (4)

نظرات (3)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
19 اردیبهشت 97 15:00
انشالله هميشه ب خووووشي و سلامتيييييي خوشحال ميشيم ب بوي بهشت ما هم تشريف بيارييد 😍😍😍😊😊😊☘️☘️☘️🌸🌸❤️❤️❤️❤️❤️ منتظريمممممم
مامان نفیسهمامان نفیسه
24 اردیبهشت 97 14:07
آفرییییییییییییییییییین تشویق چ خوشکل میکشه! دختر من که اصلا استعداد نقاشی نداره خندونک
مامان سلدامامان سلدا
23 تیر 97 13:43
چه نقاشي خوشگلي از من كشيدي رادوين جان دستت درد نكنهمحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد